Rækken af skønne, spildte kræfter er desværre alenlang i “De satans chefer”. Hvorfor gamle Donald Sutherland ødsler sit store talent væk i denne højst ujævne komedie må forblive en gåde. Og ærlig talt forventer man mere af Colin Farrell end åndssvagt hentehår og grimt tøj, hvilket er, hvad hans diminutive rolle basalt er kogt ned til. Jennifer Aniston har heller ikke meget at gribe ud efter i dullerollen som den sexfikserede og ikke mindst nedringede tandlægeboss med kæft som en havnearbejder, men om ikke andet er der masser af eye candy til husarerne. Og helt ærligt, hvem kan ikke lide en nydelig nymfoman? Det er da ikke en chef, man har lyst til at tage af dage sådan umiddelbart.

“De satans chefer” vil så gerne være satans fræk. Så der bandes selvsagt for fuld skrue og henvises til alverdens perversioner. Hvis man finder urinsex hylemorsomt, elsker upassende bøssejokes og ikke kan stå for afroamerikanske stereotyper (Jamie Foxx spiller hustleren Dean “Motherfucker” Jones) er humoren superb. Hvis ikke, er der ikke meget at komme efter i Seth Gordons repræsentant for laveste fællesnævner-komedie, “De satans chefer”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Collateral 12 år siden

Der blev jeg alligevel overrasket ovenpå de relativt positive anmeldelser jeg har hørt. Kunne nu godt finde på at give denne film en chance anyway. Dog bliver det ikke i biografen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2 Nicki52 12 år siden

Skal se den i morgen. Det gør mig ikke noget Jannie gav den en dårlig anmeldelse, hvis det var The Insiders vidste jeg jeg vil give nogenlunde samme karakter.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#3 gladiator 12 år siden

Så den på forpremiere her i starten af august, og synes det er en ret så morsom film!!

Starten er primært hvad man ser i traileren, men der er nogen konge scener i denne film, for mit vedkommende. Specielt når de gutter skal forsøge sig med lidt kriminalitet....!

Kan varmt anbefale den! Ikke mindst fordi det er dejligt at se Kevin Spacey igen i en film, Aniston i en fræk rolle, hvor netop det med en lækker chef, som er liderlig, også bliver latterliggjort af de to andre venner, for hvorfor knalder man hende ikke bare?
Farrel overrasker mig mere og mere efter hans fuldstændig og helt igennem latterlige optræden i Miami Vice, men i Crazy Heart og i denne, som birolle, er han kanon! Og så har de tre gutter nogen fede timinger i deres jokes...!

4/6 herfra!

Forstår ikke denne anmeldelse fra Filmz, men sådan er vi forskellige :)

Gravatar

#4 elwood 12 år siden

Billede 1
Det var ikke alle som værdsatte den nye Chef, og hans Afrikanske Penis handshake...

Billede 2

Big guy 1 Guy's something ain't right here...

Little Guy Know exactly what you mean, this ain't blue oyster bar


Big guy 1 Yeah I mean... !? wait WHAT!

Billede 3
Forget it woman, I'm not going to compete in some Mr. Wet T-shirt, for your amusement!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 Highland Park 12 år siden

elwood (4) skrev:
Billede 1
Det var ikke alle som værdsatte den nye Chef, og hans Afrikanske Penis handshake...
[b]
Ha ha!

Meget morsomt elwood - den sidder lige i skabet. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#6 elwood 12 år siden

Jeg bukker 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 Nicki52 12 år siden

Jeg har også set den film nu. Jeg var max underholdt. Den giver os action, grin og a surprise. Kevin Spacey spiller rigtig godt som Satans Chef.

4/6

P.S. Skal helt klart ses i bio.

EDIT: Det var også den dårligeste at samligne det med. Tømmermænd i Vegas er på lavtplan iforhold til denne film. Okay Sudeikis laver lidt ala TiV, men ikke andet.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: