En utrolig film, der er Pixars bedste til dato. Den tekniske side er helt i top og ekstramaterialet er rigtig godt, både hvad angår kvalitet og kvantitet. En rigtig god udgivelse som bør være en del af enhver film- og dvd-elskers samling.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#12 Jay El 19 år siden

What the hell?!
Det er sgu langt ude. Men EU har nu heller aldrig sagt mig noget. Men tak for synet.


Nr. 5 virker vist ikke.
Gravatar

#13 filmz-kbhob 19 år siden

jeg så De Utrolige i biffen... der var en lille tegnefilm som forfilm, den handlede om et lille får som blev klippet og derefter dansede og sang... og jeg synes den var vildt morsom, jeg vil lige høre om den er med på dvd'en, så hvis en af jer der har købt filmen lige ville gi mig et tip. hvis den ikke er med er der mon så en som kan fortælle mig hvad den hedder.

på forhånd tak

Kresten
Gravatar

#14 lagoni 19 år siden

Ja, den er på DVD'en og hedder vist Boundin'
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#15 filmz-99stefanl 19 år siden

den er super fed
Gravatar

#16 filmz-kbhob 19 år siden

tak skal i ha
Gravatar

#17 filmz-specialty 19 år siden

Desværre er jeg dybt uenig med anmelderen i dette tilfælde... De utrolige er en underholdene film, men da jeg gik ud af biografen var den både glemt og lagt på hylden.. Slet ikke på højkant med Shrek og Sharks Tale... En ringere animations film vil jeg kalde den.

Specialty.
Gravatar

#18 elwood 19 år siden

sharks tale, ok det var så lige den sidste film jeg ville nævne, for den var jeg godt nok træt af hele person galleriet var tåbelig med undtgaelse af Martin S og robert De niro. Historien var også lam, og will smith kørte på robot.. samme type han har spillet i mange af sine film, MIB 1 og 2, I robot.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#19 evermind 19 år siden

Synes nu også, at De Utrolige er flere halefinners længde foran Shark Tale...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#20 Yoda 18 år siden

Jeg fik langt om længe set "The Incredibles" i går. Det er jo underholdning af den bedste slags.

Udover at være en ekstremt smukt animeret film, så er historien genial med velvalgte stemmer. Specielt Samuel L. Jackson falder med det naturligste ind i rollen som den flabede Frozone.

Også de utallige allusioner til Bond-universet er perfekte, og man tager sig selv i at sidde og lede efter dem med lup og pincet.

Helt klart en af de bedste animerede film, jeg har set i lang tid. Glæder mig desuden til Pixars kommende "Chicken Little" og "Cars" - de bliver sikkert ikke mindre underholdende.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: