En utrolig film, der er Pixars bedste til dato. Den tekniske side er helt i top og ekstramaterialet er rigtig godt, både hvad angår kvalitet og kvantitet. En rigtig god udgivelse som bør være en del af enhver film- og dvd-elskers samling.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 JannikAnd 18 år siden

#30

Måske er mit engelsk blevet forringet, men jeg skulle mene, at "De Utrolige" er en meget passende oversættelse af "The Incredibles".
Gravatar

#32 maniac 18 år siden

#31: mikkel74 er nu inde på noget af det rigtige, ligesom "The Simpsons" på dansk ville kunne oversættes til "Familien Simpson", må "The Incredibles" vel i en direkte dansk oversættelse være "Familien Utrolig". ( Selvom man ikke oversætter navne ;) )
Gravatar

#33 JannikAnd 18 år siden

ja, men nu er det jo kun én af dem, der har tilnavnet "Incredible", så hvis man opkaldte filmen efter dette navn, ville der bare får "Fantastic Four" i den, hvor én af karaktererne har aliaset "Mr. Fantastic".
Gravatar

#34 filmz-lars_hauritz 18 år siden

Nej. "The Incredibles" dækker over dem alle sammen, og skal man f.eks. besøge familen Jensen så siger man: "...the Jensens." The Incredibles er jo deres kaldenavn - familienavn.
Gravatar

#35 JannikAnd 18 år siden

#34

Du behøver skam ikke belære mig mht. engelsk :) Kan godt se, hvad du mener, og kan da til dels også godt se muligheden deri. Når det er sagt, mener jeg den danske oversættelse er ganske fin.
Gravatar

#36 filmz-lars_hauritz 18 år siden

Ja. Jeg synes også den er helt fin. Men derimod var oversættelsen af Shark Tale satme dårlig. Stor Ståhaj????!!
Gravatar

#37 JannikAnd 18 år siden

#36

Enig, men det er også en led titel at få oversat til dansk. Det samme gjorde sig gældende med "A Bug's Life".
Gravatar

#38 filmz-mikkel74 18 år siden

Nemlig ja :-)
A Bugs Life = Das Grosse Krabbeln
- som den kom til at hedde på tysk.
Se det er en fed oversættelse!
Gravatar

#39 [email protected] 18 år siden

en af de fedste animation. Skal bare ses den er det hele værd. Med masser ekstra materiale.
Gravatar

#40 filmz-Liou 16 år siden

Bravo Pixar... både kreativ sjov og underholdene. 5 ud af 6 herfra.

Skriv ny kommentar: