Små film har både fordele og ulemper. En af de største fordele er muligheden for at overraske et publikum, som ikke helt ved, hvad de går ind til. Jeg havde aldrig hørt om “Defendor”, og selv om det ikke er en fantastisk film, og den har narrative problemer hist og her, føles det alligevel som om, jeg har fundet en lille klump guld. Jovist, ikke på 24 karat, men den skinner nu stadig så fint.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Wookien 13 år siden

En klasse film! Kan varmt anbefales.
Gravatar

#2 thomasegebaek 13 år siden

elsker den
Gravatar

#3 Geekalot 13 år siden

fed film :)
Gravatar

#4 Morpheus 13 år siden

Rigtig fed film, kan helt klart anbefales.
Gravatar

#5 evermind 13 år siden

Den lyder fed, jeg gad rigtig godt se den. Eneste minus er, at konceptet umiddelbart lyder som en idé, jeg selv har syslet med ... :( Men jeg må vel bare snart få fingre i den, så jeg kan se ved selvsyn, om det forholder sig sådan. :)

I hvert fald dejligt med disse friske og alternative takes på genren for tiden! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6 filmzkim 13 år siden

#1
Kunne ikke have sagt det bedre selv.
Gravatar

#7 Juhler 13 år siden

Har lige set, og den er godt nok et kig værd... I hvert fald anbefalelsesværdig!
Gravatar

#8 x marks the spot 13 år siden

Fik set den på CPH:PIX og synes godt nok den var en fattigmands "Kick Ass". Woody var cool som altid og gjorde hvad han kunne, men filmen fængede bare aldrig rigtig og castingen af hans narkoluder veninde var forfærdelig.
"Do, or do not. There is no try".

Skriv ny kommentar: