De overbevisende momenter er der ikke mange af i den overordnede handling, der handler om kærligheden mellem Gustav og Maria, men også handler om sidstnævntes svigtende far og i bredere forstand skal ses som regulær kriminalunderholdning. Underholdende bliver det imidlertid aldrig. Klicheerne og flosklerne står nærmest i kø for at komme til. Handlingens situationer er nemlig tykt overspillede og ligner regulært genbrug af elementer, der er set mange gange før.
Selv en Tuva Novotny, der tidligere har vist prøvelser på sit store talent, virker i “Den sorte madonna” både handlingslammet og helt blottet for karisma. Højt at flyve, dybt at falde. Det må i hvert fald også gælde Lasse Spang Olsen, der, trods sine evner som stuntmand, denne gang skraber bunden. “Den sorte madonna” er regulært tidsspilde og ikke engang værdig som søndagsunderholdning.
#11 filmz-yoshimura 18 år siden
#12 jessup 18 år siden
#13 filmz-Kadann 18 år siden
Bwahaha!
#14 filmz-Bartman 18 år siden
Ja ved godt det nok ik giver så meget mening det jeg skrev.. var lidt fuld da jeg skrev det, og ville egentlig bare prøve at sælge filmen lidt så folk ga den en chance for syns jeg det var en "oki" film eller hva man ska sige :D
#15 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg tror ikke folk er villige til at give Spang Olsen flere chancer. ;)
#16 The Watcher 18 år siden
#17 Outbound Sith 18 år siden
Fox Mulder
#18 gi-jones 18 år siden
Kan i øvrigt bidrage til diskussionen ved at oplyse, at han fik 7.6 millioner (!!!!) kr i støtte gennem 60/40 ordningen ved DFI til at lave filmen.
#19 Yoda 18 år siden
#20 filmz-Narniabæver 18 år siden