Filmen er instrueret af Nancy Meyers, der med film som “Når du mindst venter det” og “What Women Want” har gjort romantiske komedier af letvægter-klassen til sit speciale. Hun kommer næppe nogensinde til at blive beskyldt for at lave højpandet kunst, men hun har ikke desto mindre en vis evne til at håndtere genren effektivt. Det gør hun for så vidt også her, og selvom vittighederne undertiden bliver lige platte nok, og persontegningerne er for stereotype, så er man alligevel underholdt af et ualmindeligt velspillende cast og den bittersøde fortælling. Trods titlen er filmen ikke særlig kompliceret, men sød og charmerende – det er den bestemt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Nicki52 14 år siden

Den skal jeg se i aften. For mig ser den meget sjov ud i traileren, men jeg synes ikke Steve Martin er så sjov mere. Den døde der hvor han begyndte at spille Inspektør Clouseau.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 Lord Beef Jerky 14 år siden

#1 Rettelse.. det havde været dødt i 15 år, da han begyndte at spille Inspektør Closeau.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3 Nicki52 14 år siden

#2
Du har ret, han var heller ikke noget at råbe hurra for i Det vilde dusin 1 og 2. Duer han i drama?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#4 Nicki52 14 år siden

Her er min anmeldelse. Den er ikke rettet endnu.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#5 elwood 14 år siden

Steve Martin er ret go i The Spanish Prisoner synes jeg, og ellers er det hans gamle comic, hvor han stråler.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 gi-jones 14 år siden

Hehe, hvad er en "personterning"??
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7 chandler75 14 år siden

# 6 Rettet :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: