Til gengæld så lider den under sine grundlæggende fattige personer, der er for endimensionelle til at vække synderlig empati eller interesse. Flints figur har ellers muligheder nok faderens skuffelse, mobningen og hans excentriske personlighed. Men filmen investerer aldrig tid nok i nogen af disse sider. I stedet bliver han – ligesom filmen – en hob af løse ideer uden følelsesmæssig punch. Det er en skam, for ellers er der rigeligt af charme i fortællingen, der dog mest af alt virker som den junkfood, der falder fra himlen: Den tilfredsstiller smagsløgene undervejs, men efterlader også en noget hul fornemmelse bagefter.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Crash 14 år siden

Nød faktisk overraskende nok den her film, og efter du har set Up, Wall-E, Monster versus Alliens, så kan du altså heller ikke komme udenom denne her. Rigtig god underholdning, til en fredags/lørdag aften, hvis man ikke har andet at give sig til =-)
Gravatar

#2 Ericmase 14 år siden

#1 Meget enig i det du mener. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#3 filmz-Narniabæver 14 år siden

Ser udmærket ud, men jeg har andre film at glæde mig mere til.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#4 ckn 14 år siden

Er det bare sent den kommer til Danmark? Fra på mandag kan den nemlig købes på dvd/blu-ray på Amazon.co.uk...
Gravatar

#5 matiasjorgensen 14 år siden

Jeg er ligeledes enig med #1, det er en super sjov film! Nød faktisk også bare at se en sjov animationsfilm som man ikke havde forsøgt at klemme alt for store budskaber ned i.

Skriv ny kommentar: