“Dexter” er en af de mest originale serier, der kører i øjeblikket – en forfriskende anderledes kombination af uimodståelig, kulsort humor og fængslende, “CSI”-lignende mordgåder. Alene Michael C. Halls toppræstation i titelrollen retfærdiggør udgivelsens pris. Billedkvaliteten skuffer en smule, men serien lyder forbavsende godt, og de medfølgende kommentarspor er underholdende. Fans bør øjeblikkeligt anskaffe sig udgivelsen, mens uindviede seere ligeledes snarest bør give føljetonen en velfortjent chance.
#31 filmz-kain 16 år siden
#32 vapor 16 år siden
En af de få som jeg gidder følge med i.
Håber at de udgiver den på Blu-Ray! :)
#33 chandler75 16 år siden
De fleste filmselskaber foretrækker desuden, at anmeldelser først kommer på efter udgivelsesdatoen eller på udgivelsesdatoen, så hvis DVD-Venner har lagt deres på 19. februar - en uge før dvd'en udkom - er det nok ikke noget, filmselskabet ville være så glade for, hvis de fandt ud af det...
#34 filmz-kain 16 år siden
Ok! Undrede mig blot, og da alle dvd-anmeldelserne stort set er skrevet af de samme (Insider og Kaduffo) tænkte jeg, at travlhed måske var grunden til, at de kom så sent på. Men tak for forklaring...
Det var i øvrigt ikke hos dvd-venner, jeg havde læst anmeldelsen alligevel. Nu kan jeg sgu ikke lige huske, hvor jeg læste den, men go var den - hmmmmm tænke, tænke, tænke...
#35 filmz-Liou 16 år siden
#36 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#37 filmz-Bruce 16 år siden
#38 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#39 Bobby Singer 16 år siden
Sæson 2 spoiler:
#40 Yoda 16 år siden
Stopper gør den ikke ved anden sæson. Robert Greenblatt har annonceret - senest i februar - at tredje sæson er en realitet.