“Dexter” er en af de mest originale serier, der kører i øjeblikket – en forfriskende anderledes kombination af uimodståelig, kulsort humor og fængslende, “CSI”-lignende mordgåder. Alene Michael C. Halls toppræstation i titelrollen retfærdiggør udgivelsens pris. Billedkvaliteten skuffer en smule, men serien lyder forbavsende godt, og de medfølgende kommentarspor er underholdende. Fans bør øjeblikkeligt anskaffe sig udgivelsen, mens uindviede seere ligeledes snarest bør give føljetonen en velfortjent chance.
#1 filmz-NIO 16 år siden
Fantastisk fed serie og enormt velspillet af Michael Hall. Lad os håbe at de stopper mens legen er god.
Absolut en af de bedste serier i mange år.
#2 elwood 16 år siden
Men udover ham ja så er det Michael C. Hall der bære hele serien.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 Spade_skuret 16 år siden
#4 filmz-rupert giles 16 år siden
Det er storslået tv!!
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#5 filmz-Kadann 16 år siden
#6 filmz-vanilla 16 år siden
#7 icetea 16 år siden
Synes bestemt ikke at det går ned af bakke i sæson 2, den er mindst ligeså genial som den første sæson.
6/6
#8 frygtl0s 16 år siden
(den 2. bog ville nok heller ikke egne sig til tv...)
Glæder mig til 3. sæson og håber også at den kan blive sluttet af ordentligt... Måske det rækker til en 4. sæson også, men så har jeg svært ved at forestille mig at de kan holde kvaliteten i samme høje niveau efter det..
#9 filmz-NIO 16 år siden
Har hørt at serien er blevet opkøbt af en anden tv-station, og at de muligvis pønser på en 3. sæson. Det håber jeg dog bestemt ikke.. kan kun ende skidt. IMO bør sæson 2 være den sidste, men jeg skal da nok se den alligevel, hvis en 3. sæson kommer ud ;)
#10 El vez 16 år siden