Den længe ventede “Die Hard 4.0” når ikke sine forgængere til sokkeholderne, men er alligevel sublim underholdning efter bedste beskub. Det er desuden befriende, at instruktøren har været nytænkende og søgt tilbage til rødderne på samme tid. Samspillet mellem Willis og Justin Long er dynamisk. Sjæl og krop fra særligt “Die Hard” er en fryd, selvom skabelonen visse steder er for tydelig, og actionsekvenserne i et par tilfælde ryger ud af proportioner. Udgivelsen største styrker ligger dog i de tekniske kvaliteter og et fremragende ekstramaterialeudbud.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#61 chandler75 17 år siden

Den danske, som her bliver anmeldt.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#62 HonoDelLoce 17 år siden

chandler75

- fik du så noget at vide om en eventuel dansk udgivelse af en unrated version af selve filmen i DK?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#63 chandler75 17 år siden

# 62 Det er ikke planlagt, desværre. Det var vist ikke fordi, de ikke gerne ville, men de kunne ikke få den tilbudt af USA.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#64 filmz-ab 17 år siden

Okay. Men så må vi jo bare købe den amerikanske version når den udkommer, men mega skuffende, hvis sådan en unrated version ikk kommer til dk...hvorfor vil usa ikk tilbyde den mener du??
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#65 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Hvor er det bare noget juks fra SF's side at de ikke bare kan vente til den rigtige udgave er i hus. Det er snyd for alle os som har smid 200 kr elle mere efter den :-/

Godt jeg fik solgt min til en der var ligeglad !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#66 chandler75 17 år siden

# 64 Hovedkontoret i USA bestemmer åbenbart hvilke versioner, deres europæiske samarbejdspartnere skal tilbydes, og har indtil videre bestemt kun at tilbyde den almindelige udgave.

# 65 Jeg kan godt forstå, der er forvirring (jeg tager selv fejl i min post #3), men egentlig er det ikke SF Films skyld. De lover ikke mere, end de holder. På bagsidecoveret står der intet om, at dette skulle være en unrated version.
Gravatar

#67 filmz-m_d 17 år siden

det er heller ik den unrated kan i høre på commentary ;)

der kan man os høre at Bruce brokker sig over at der kom så meget censur på den haha :D
Gravatar

#68 thomasegebaek 17 år siden

fuck hvor er jeg træt af at jeg brugte 230 kr på yipee kai ye udgaven :(
Gravatar

#69 filmz-m_d 17 år siden

yeah os mig... de er os for åndsvage derovre.. de har enda tonet lydene fra riflerne ned forstår det ik
Gravatar

#70 filmz-jeangrey55 17 år siden

den bedste i serien men det nok en grund den første blev lavet i 1988 og det 2007 nu cgi er steget op yippe kai ye mother fucker alan rickman tone 5 stjerner

Skriv ny kommentar: