Den længe ventede “Die Hard 4.0” når ikke sine forgængere til sokkeholderne, men er alligevel sublim underholdning efter bedste beskub. Det er desuden befriende, at instruktøren har været nytænkende og søgt tilbage til rødderne på samme tid. Samspillet mellem Willis og Justin Long er dynamisk. Sjæl og krop fra særligt “Die Hard” er en fryd, selvom skabelonen visse steder er for tydelig, og actionsekvenserne i et par tilfælde ryger ud af proportioner. Udgivelsen største styrker ligger dog i de tekniske kvaliteter og et fremragende ekstramaterialeudbud.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#71 DarkLight 17 år siden

Hellooooo generation-gap! How are you?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#72 filmz-michaell 17 år siden

#70 Hvad?
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#73 thomas040 17 år siden

#72 lige mit ord.... #70........... w.....ww..... .. ... WHAT!?
Failure is a zero out.
Gravatar

#74 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 68 se om du ikke ligesom jeg kan nå at få den solgt inden alt for mange finder ud af, at den ikke er unrated ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#75 filmz-ab 17 år siden

her er forskellen på rated og unrated: Det ser godt ud kan jeg fortælle jer.

http://www.davidbjerre.dk/podcast/artikler/diehard...

You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#76 thomas040 17 år siden

juhu!!!!!!!!!!!!!!!!
Failure is a zero out.
Gravatar

#77 icetea 17 år siden

#75 Nice nok, vidste ikke at der var så meget forskel egentlig. Man skal da helt klart have fat på unrated dvd'en når den engang kan købes med danske tekster.

Og hvor er det bare fucking latterligt at de lave sætninger om i PG-13 versionen, hvem fanden er det de prøver at "beskytte" ? eller tjene flere penge på eller noget helt trejde. Det er virkelig så uforståeligt og latterligt for mig.
Gravatar

#78 filmz-ab 17 år siden

jeg er så ikke helt sikker på, at vi får en dansk-unrated version? Det står faktisk ingen steder, så det må tiden vise. Jeg har ihvertfald bestilt den amerikanske. Men du kan da selvføgelig købe den engelske udgave der hedder Ultimate Action Edition (Region 2) der også er unrated. Men stadig uden danse tekster.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#79 HonoDelLoce 17 år siden

Klik

Så dette er altså den unratede?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#80 icetea 17 år siden

Hmm, lyder da træls, men ja hvad med den #79 linker til? er det ikke unrated med dansk tekst egentlig? Håber ikke den er uden "danse" tekster ;) hehe.

Skriv ny kommentar: