“Disturbia” kunne faktisk have gjort umiddelbare fordomme til skamme, for den har i sit udgangspunkt en fin opdateringsidé til én af filmhistoriens mest veludførte thrillere. Men efter en lovende opstartsfase sejler plottets vitalitet på grund, og med det skuespillernes ellers brave forsøg på at puste liv i sejlene.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 lagoni 17 år siden

Jeg synes ikke han direkete skriver som en på 60 år, men mere som en der har læst lidt for meget film- og medievidenskab ;)

Og så staves det James Stewart, ikke Steward.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12 filmz-Angel Eyes 17 år siden

#11: touché! :)

...og så hedder det 'direkte' og ikke 'direkete' ;)
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#13 lagoni 17 år siden

Øv, ikke et godt indlæg at ha' trykfejl i :)

Men on topic, så er det ærgeligt filmen ikke får flere stjerner - var ellers en jeg regnede med at se, syntes den så ret interessant ud. Må lige få kigget lidt flere anmeldelser ved lejlighed.
Gravatar

#14 chandler75 17 år siden

Og 'ærgerligt', ikke 'ærgeligt' - men det er en ofte set stavefejl ;)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#15 lagoni 17 år siden

Hmm, det vidste jeg faktisk ikke. Det ser helt forkert, 'ærgerligt', men du har jo ret. Lyder som en barnlig måde at udtale det på.
Gravatar

#16 Yoda 17 år siden

Han skriver ikke som en på 60 - hvad det så end betyder! Angel Eyes skriver som en, der har styr på tingene og har forstand på film - that's that! I øvrigt kan man aldrig - med tryk på aldrig - læse for meget om film, hvis man har et passioneret forhold til film og medier. :-)

Back on topic: Suveræn og velskreven anmeldelse.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#17 icetea 17 år siden

#14+15

Ej det vidste jeg sq ikke :P, har altid skrevet det "ærgeligt", lyder dumt med det "r" der lige kommer ind. Men ja chandler du har ret i følge retskrivningsordbogen :)

ærgerlig adj.
• ærgerlig over; ærgerlig på

Gravatar

#18 filmz-sparrowed 17 år siden

Har lige set den...
Udemærket film, men synes ik' det var en "Edge of Your Seat"-thriller. David Morse leverede (som altid) en værdig præstation...men havde alt for få replikker. Matt Craven nåede man næsten ikke at bemærke...og Carrie-Anne Moss havde forvandlet sig en del (forhåbentligt for at tilpasse sig rollen, som almen husmor?!) ...ellers kan jeg kun sige: "what happened?!?!" Filmen var lidt længe om at gå igang, men alligevel bedre end forventet. Vil gerne se flere af den slags roller fra David Morse i fremtiden, er selvf. bekendt med hans tidligere film 3½/6.

Vi sad iøvrigt kun 2 personer i hele sal 7.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#19 icetea 17 år siden

sal 7 hvor evt.? på Grønland, i Cinemaxx, hos Biocity eller i Jugoslavien.
Gravatar

#20 filmz-sparrowed 17 år siden

Ja grønland eller nordpolen selvf ;)

Ej...det var i Biocity i Odense...og er du endnu mere nysgerrig, kan du tjekke antallet af sæder i salen hos www.biobooking.dk som du nok allerede ved, for at sammenligne. skriver på et lortetastatur...skal nærmest hamre mine fingre hårdt ned på tasterne for at skrive.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village

Skriv ny kommentar: