“Disturbia” kunne faktisk have gjort umiddelbare fordomme til skamme, for den har i sit udgangspunkt en fin opdateringsidé til én af filmhistoriens mest veludførte thrillere. Men efter en lovende opstartsfase sejler plottets vitalitet på grund, og med det skuespillernes ellers brave forsøg på at puste liv i sejlene.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 thomas040 16 år siden

syntes den var fremragende på næsten alle punkter.... sjov, spændende, veludført, velspillet og velproduceret...
Failure is a zero out.
Gravatar

#2 jessup 16 år siden

. Men måske er næste skridt på denne plyndring af gode historier, det man kan kalde for 'nyfortolkninger': genbrug af kendte film, men i en ny opdateret form.

Er det ikke det man altid har gjort? - det "nye" er vel netop at man genindspiller i lind strøm
This is just until June
Gravatar

#3 The Insider 16 år siden

Ganske habil underholdning. Overraskende flot og ofte ulideligt spændende, og generelt godt skuespil - især Shia leverer varen.
War. War never changes.
Gravatar

#4 Lawman. 16 år siden

Er helt enig med anmelderen, synes den lagde rigtig godt fra start, men så gik den ligesom lidt død, og slutningen blev efter min mening noget forhastet, men overall en ganske underholdende film.

Og Sarah Roemer er bare supersød:)
Gravatar

#5 Guts 16 år siden

Jeg må sgu også bøje mig i støvet...synes også det var rigtig god underholdning.
Og synes også at Shia gør et rigtig godt arbejde. Han er ved at lave et rigtig godt navn for sig selv. Lidt ligesom Joseph Gordon-Levitt er igang med!!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#6 filmz-DJ Vec 16 år siden

Rigtig god film, synes faktisk at starten var pænt kedelig, og at filmen bare blev bedre og bedre.

8/10
Gravatar

#7 filmz-kikuchiyo 16 år siden

Selvom anmelderen skriver som om han er 60 år gammel, så har han en god pointe i at det smukke ved "Skjulte Øjne" var dens uforudsigelighed til næsten sidste øjeblik - noget som denne film ikke fanger! Og hvis man låner fra mesteren skal det være fordi man er i stand til at bruge det ordentligt og gennemføre det; ikke bare bruge materialet som startrampe for en ny forudsigelig teen-thriller.

Så jeg er enig.
Gravatar

#8 filmz-Screamer 16 år siden

Kan godt være det er et tilfælde, men tjek det her:

Covert Operations

Lighed?
Gravatar

#9 filmz-Angel Eyes 16 år siden

#7:
Selvom anmelderen skriver som om han er 60 år gammel...

Care to comment? Indeholder anmeldelsen ikke nok 'qnuzzer', 'LOL' og 'for vildt grineren film'? ;)
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#10 icetea 16 år siden

Synes den leverede ganske god underholdning, så den får 4/6 :)

Skriv ny kommentar: