Hvorfor i alverden sidder du her endnu? Ud og køb filmen!

Se også: Filmz TV: Bag om Steven Spielbergs “Dødens gab”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 zombieman 11 år siden

Jeg valgte steelbooken som er super flot
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#32 Mark M 11 år siden

Hvorfor i alverden sidder du her endnu? Ud og køb filmen!

- squ da ikke med det digitale lort der er inkludet - udgiv filmen uden denne og jeg køber gerne

BTW bliver os europæere snydt for det originale Mono-spor eller er den med ?
Gravatar

#33 Thomsen 11 år siden

#32 - Det er med. Det eneste forskel er menuen (den europæiske bruger ikoner) og antallet af undertekster. Resten er identisk, og alle udgaverne er regionsfri.

Personligt synes jeg, det er fremragende: Amerikanerne kan købe standardudgaven og en digibook (BestBuy special). I skandinavian kan vi både få standardudgaven, digibook'en, steelbook'en og den store luksusudgave med bog und das ganze.

Mark M (32) skrev:
- squ da ikke med det digitale lort der er inkludet - udgiv filmen uden denne og jeg køber gerne


Que?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#34 The Insider 11 år siden

Han mener formentlig den digitale kopi - jeg kan dog ikke forstå, hvorfor sådan en skive ligefrem bør afholde en fra at købe en udgivelse.
War. War never changes.
Gravatar

#35 Thomsen 11 år siden

Oh. Okay, tak for "oversættelsen". ;-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#36 The Insider 11 år siden

Ingen rekvisitter!
War. War never changes.
Gravatar

#37 Mark M 11 år siden

The Insider (34) skrev:
Han mener formentlig den digitale kopi - jeg kan dog ikke forstå, hvorfor sådan en skive ligefrem bør afholde en fra at købe en udgivelse.


jeg har ikke noget at bruge den til og hvis jeg lligevel ikke kan bruge det gider jeg heller ikke se reklame for det - forstår ikke hvorfor de ikke bare kan smide et klister-mærke uden på coveret og en følgeseddel inde ved disc'en - det ville være enkelt
Gravatar

#38 MMB 11 år siden

Haha, du er sgu noget for dig selv. I det mindste er det ikke et norsk cover. ;)
Gravatar

#39 Mark M 11 år siden

Gravatar

#40 JannikAnd 11 år siden

Men hvad med censur-mærket, Mark???

Skriv ny kommentar: