Hvorfor i alverden sidder du her endnu? Ud og køb filmen!

Se også: Filmz TV: Bag om Steven Spielbergs “Dødens gab”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 rammy 11 år siden

Så er Jaws - special collectors edition gift set blu-ray afsendt fra Dvdoo til mig :)
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#52 Ispep 11 år siden

Stadig en ganske fremragende film.
Gravatar

#53 misuma 11 år siden

Hvem vandt egentlig den gabende gave fra filmz?
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#54 Thomsen 11 år siden

Det har også undret mig. Den har stået som afsluttet uden vinder i flere dage nu.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#55 Thomsen 11 år siden

... og nu er den væk, uden en vinder tilsyneladende?

Mærkelig konkurrence.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#56 elwood 11 år siden

[url= som Johan ville sige...[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#57 rammy 11 år siden

Værsgo - så er der en unboxing og præsentation af JAWS - Special Collectors Edition Giftset online inde på [url]www.sorensencinema.blogspot.d[/url]k! Læs om, og se en masse billeder af hvad der ligner dette års blu-ray udgivelse via linket! Direkte link til artiklen - tryk her.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#58 Thomsen 11 år siden

Fårk, hvor er den stor! Den ser jo nærmest ud til at være på størrelse med den gamle laserdiskboks. :-)

Det er nu ret cool, at distributøren æder fejltagelsen og står ved den billige forudbestillingspris. Jeg har haft kig på bogen, siden den udkom, og den koster jo prisen bare for sig selv. Så får man får faktisk filmen (eller bogen) gratis oveni. :-)

Nu venter jeg bare på, at min egen kommer fra coolshop.dk.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#59 Snaden 11 år siden

Ja, den bog gad jeg også rigtig godt at ha'!

Hvor meget måtte i slippe for boksen?
Gravatar

#60 rammy 11 år siden

Dolce Galluci (59) skrev:
Ja, den bog gad jeg også rigtig godt at ha'!

Hvor meget måtte i slippe for boksen?


http://www.dvdoo.dk/blu-ray-film/doedens-gab-speci...
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com

Skriv ny kommentar: