Værsgo - så er der en unboxing og præsentation af JAWS - Special Collectors Edition Giftset online inde på [url]www.sorensencinema.blogspot.d[/url]k! Læs om, og se en masse billeder af hvad der ligner dette års blu-ray udgivelse via linket! Direkte link til artiklen - tryk her.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Fårk, hvor er den stor! Den ser jo nærmest ud til at være på størrelse med den gamle laserdiskboks. :-)
Det er nu ret cool, at distributøren æder fejltagelsen og står ved den billige forudbestillingspris. Jeg har haft kig på bogen, siden den udkom, og den koster jo prisen bare for sig selv. Så får man får faktisk filmen (eller bogen) gratis oveni. :-)
Nu venter jeg bare på, at min egen kommer fra coolshop.dk.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#51 rammy 12 år siden
#52 Ispep 12 år siden
#53 misuma 12 år siden
#54 Thomsen 12 år siden
#55 Thomsen 12 år siden
Mærkelig konkurrence.
#56 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#57 rammy 12 år siden
#58 Thomsen 12 år siden
Det er nu ret cool, at distributøren æder fejltagelsen og står ved den billige forudbestillingspris. Jeg har haft kig på bogen, siden den udkom, og den koster jo prisen bare for sig selv. Så får man får faktisk filmen (eller bogen) gratis oveni. :-)
Nu venter jeg bare på, at min egen kommer fra coolshop.dk.
#59 Snaden 12 år siden
Hvor meget måtte i slippe for boksen?
#60 rammy 12 år siden
http://www.dvdoo.dk/blu-ray-film/doedens-gab-speci...