Hen af slutningen kommer filmens eneste opfindsomme indslag i en sekvens hvor vi i adskillige minutter ser filmen fra en af soldaternes synsvinkel ligesom i spillet. Virkningen er dog mere spøjs end noget andet. Det føles mest af alt som at kigge en der spiller “Doom” over skulderen. Det endelige opgør er en så latterlig affære, at man er ved at gabe kæberne af led.

“Doom” er en rigtig, rigtig skidt film. Selv de mest hærdede aktionjunkier vil være bedre tjent uden, for denne film er den rene undergang.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#151 myggen 18 år siden

Nu vi er i gang, så ser jeg ingen grund til, at man skal vurdere en film anderledes, fordi den er baseret på et spil. Skal man stille forskellige krav til film, alt efter hvad de er baseret på?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#152 filmz-incubus 18 år siden

Var det et retorisk spørgsmål??? :-)
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#153 myggen 18 år siden

Hehe, ja lad os sige det var, og at det var derfor ingen svarede :o)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#154 Batsy 15 år siden

hold da op jeg følger ikke med tiden´,

min vudering filmen er tam men ikke ringe, tam den mangler måske bedere lavet effekter som meget bedere monstre de så umådelig ringe ud, jeg syndes de var lidt kedelige og klunsede. Men scenen der man så i first person shotter var sku cool but it dont save the goodeam movie!. Selvom der jeg så dem med min ven spillede vi og jeg troede man kunne slå men der skete aldrig noget. (jeg havde glemt det var en film xD)

syndes beways anmeldese var meget god bare uenig med bedømmelsen man har sin egen smag :)
3/6
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: