Hen af slutningen kommer filmens eneste opfindsomme indslag i en sekvens hvor vi i adskillige minutter ser filmen fra en af soldaternes synsvinkel ligesom i spillet. Virkningen er dog mere spøjs end noget andet. Det føles mest af alt som at kigge en der spiller “Doom” over skulderen. Det endelige opgør er en så latterlig affære, at man er ved at gabe kæberne af led.

“Doom” er en rigtig, rigtig skidt film. Selv de mest hærdede aktionjunkier vil være bedre tjent uden, for denne film er den rene undergang.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 mimic 18 år siden

ja det var så en rigtig rigtig rigtig skidt anmeldselse, men ja smag og behag, men synes den film er langt fra så dårlig som nogle gør den til, 7 ud af 10 herfra, var ganske godt underholdt og fps sekvensen var meget nice. Og har ik været den rigtig store The Rock fan, men synes han var okay i den og nok hans bedste præstation hvis man kan sige det. Og bestemt den bedste spil til film filmatisering.
Gravatar

#12 Michael Andersen 18 år siden

#9 Pool-rensere som render rundt og "skyder" på nemme babes? :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#13 elwood 18 år siden

Iddqd, idkfa, kan godt være den er dårlig men jeg skal nu ind og se den aligevel hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14 dyg 18 år siden

idspispopd, så kan man altid rende ud igennem en væg, hvis den bliver for ringe.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#15 elwood 18 år siden

griner stadig af idspispopd, synes det er en af de mere spøjse koder til et spil, altså navnet ikke funktionen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16 filmz-Nexus 18 år siden

sys nu den var bedre end 1/6 :D
3/7 måske hehe
Gravatar

#17 myggen 18 år siden

#13: Så for nylig en t-shirt, der på en egentlig ret cool måde signalerer, at bæreren er nørd, men kun overfor andre nørder, ikke fx. snacks. Der stod simpelthen iddqd :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#18 Benway 18 år siden

#2

Der skyldes bare en forglemmelse. :)
Han er tilføjet nu.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#19 elwood 18 år siden

#17 jeg synes stadig den ultimative nørd/rollespiller t-shirt

er den med +1 shirt
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#20 filmz-dahoof 18 år siden

Jeg var til forpræmiere i palads i søndags, og salen var sq helt med i filmen. Der blev sq råbt og hujet hver gang en af de gamle kendinge fra spillet blev hevet frem.
Jeg vil sige det var en af de bedste filmoplevelser jeg længe har haft, en superfed actionfilmsfortolkning af et lige så nice spil.

Skriv ny kommentar: