“Dragejægerne” er vitterligt de spildte muligheders film. Den er hverken skræmmende, spændende eller sjov nok. Der er et par enkelte scener, der virker, men de er alt for få.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-Ynos 22 år siden

Har anmelderen sovet under filmen eller hvad???

citat:
"De har udtænkt en metode til at slå dragerne ihjel. I munden på dragerne findes der forskellige væsker som, når de blandes, de bruger til at spy ild. Disse væsker udgør en form for ”Natural Napalm”, og ved at skyde dem i munden kan man antænde denne, og få dem til at eksplodere indvendigt (eller noget i den stil)".

Har han helt glemt Van Zan's suveræne udtalelse: "You take out the heart, you bring down the beast". Hvilket da også er måden hvorpå de dræber de andre drager!

Matthew Makoneri (sorry men jeg gider ikke slå hans navn op for at stave det rigtigt) har da den ondeste stemme i den film! Jeg har altid betragtet ham som lidt af en flødebolle, men den film ændrede mit syn på ham som skuespiller voldsomt! Han lød jo som en der havde været på druk i 3 uger!
Gravatar

#12 Benway 22 år siden

Nej, jeg sov ikke under filmen (selvom jeg næsten ønsker jeg havde gjort det). :)

Når jeg tilføj "eller noget i den stil" var det netop fordi jeg ikke var helt sikker på den præcise metode de brugte til at slå dragerne ihjel. Under alle omstændigheder kommer det ud på det samme: hvis man skyder en drage på en bestemt måde dør den.

Mht. Matthew McConaughey så synes jeg at han tidligere har gjort det ret godt f.eks. i en film som "A Time to Kill", men at han her var, skal vi sige, en del over par.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#13 azathoth 22 år siden

Vi skal heller ikke glemme ham i U-571, hvor jeg syntes han spiller kanon!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#14 filmz-rock solid 22 år siden

SKOD BRAS,kan squ ikke blive værre.
Gravatar

#15 filmz-Darkxs 17 år siden

Dragejægerne.

Denne film er den værste jeg nogen sinde har set!
Der er ingen mening, handling og fede efekter i den...
Sagt med andre ord alt der skal være i en monster film har den ikke!
1/6
Gravatar

#16 gi-jones 17 år siden

Jeg tror sgu vi har en ny rekord her...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#17 Yoda 17 år siden

lol...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: