“Dragejægerne” er vitterligt de spildte muligheders film. Den er hverken skræmmende, spændende eller sjov nok. Der er et par enkelte scener, der virker, men de er alt for få.
“Dragejægerne” er vitterligt de spildte muligheders film. Den er hverken skræmmende, spændende eller sjov nok. Der er et par enkelte scener, der virker, men de er alt for få.
Skriv ny kommentar:
#1 trekster 22 år siden
#2 filmz-toxoid 22 år siden
#3 DarkLight 22 år siden
Man skal tage i biffen for at se den, hvis man synes at drager er fede, og hvis man vil have lidt ud af filmen. Jeg er ikke sikker på at filmen vil gøre sig lige så godt ud på en 24" fjernsyn.
3/6
#4 filmz-toxoid 22 år siden
#5 trekster 22 år siden
#6 azathoth 22 år siden
#7 Benway 22 år siden
Jeg kunne sagtens have levet med effekterne blot resten af filmen var bedre. :)
Flere og bedre actionscener havde hjulpet, men først og fremmest trænger manuskriptet til en gevaldig opstramning. Det virker simpelthen for amatør agtig.
#8 filmz-Jepper 22 år siden
#9 gi-jones 22 år siden
Men ak! Denne film er ikke en halvtredser hver. Gem jeres penge og se Godzilla en gang mere derhjemme på videoen. :)
#10 filmz-Gulzilla 22 år siden
historien har sine huller hist og her.. men ok det var vel også en lavbudget film.. så jeg syns de har gjort det godt...
selve personskildringerne er gode.. også på den måde som de bliver sat op mod hinanden, men som andre siger vil det ha været rart med lidt mere historie om verdens undergang og det vil også ha været sejt at ha set noget til "hæres" rejse.. for de skulle jo være fløjet over ?? ;oi hvad ?
men ellers ok film.. en god "krigs"film, hvor man ikk skal tænke.. !