Handlingen i “Droppet af Sarah Marshall” er brygget på gammel suppe, og det er derfor ikke de store overraskelser, man bliver udsat for. Men takket være det velskrevne manuskript med et opfindsomt persongalleri så byder “Droppet af Sarah Marshall” på god underholdning igennem de samtlige 112 minutter, som filmen varer, og er et godt bud på sommerens bedste komedie.
#11 filmz-vassago 16 år siden
Det gør det så ikke bedre, at der på HD-DVD'erne, i de butikker jeg har set dem, står "Atonement" og "Soning" på DVD'erne lige ved siden af - ved de efterhånden selv hvad de vil kalde den :)
#12 filmz-grev_michal 16 år siden
#13 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#14 filmz-vassago 16 år siden
#15 Truntemus 16 år siden
#16 Crash 16 år siden
Anyways, de spiller flot skuespil, og det er helt sikkert en film, jeg skal købe i fremtiden.
PS: Kristen Bell er bare.... omg! GUD!!
#17 filmz-grissom 16 år siden
#18 Crash 16 år siden
#19 gizmomis 16 år siden
Og jeg hader også dårligt oversatte titler.. men forstår ikke brokken over Soning.. det er jo korrekt oversat..
#20 filmz-vassago 16 år siden
Det er da en vanvittig idé at vælge en filmtitel som 91,7% af den danske befolkning ikke ved hvad betyder, bruge x antal kroner i et reklamebudget for at udbrede kendskabet til den - især taget i betragtning, at den vinder flere store priser med originaltitlen "Atonement". Jeg har oplevet flere der har spurgt, om den var forbigået i de danske biografet :)
Hvorfor så ikke bruge et ord som forsoning - som vel betyder nøjagtigt det samme, og som ingen er i tvivl om hvad betyder?