“Eagle Eye” er bygget op om et så overdrevet overvågningssamfund, at det på ingen måde kan sammenlignes med vores tid. Samtidig fejler filmen ved de halvtomme højdepunkter, man støder på undervejs, hvilket godt kan skabe nogle plothuller. Selvom filmen har sine fejl, så byder den alligevel på intens spænding og højt tempo fra start til slut.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-Bruce 15 år siden

#10 Sjovt, den sætning hører jeg ofte!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12 Spanner 15 år siden

Var det fra hende med blæver-bæveren?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#13 filmz-Bruce 15 år siden

Hende som imploderede i hår? Ja hun var vist også kræsen. Alt lige under medium fladskærms mål er åbenbart ikke tilfredsstillende!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#14 HonoDelLoce 15 år siden

Morpheus (8) skrev:
Jeg var inde og se den i onsdags til forpremiere, inde i Aalborg Biocity (andre der var derinde og se den)


Jeps, jeg var derinde på selvsamme tidspunkt :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#15 Lethal Injection 15 år siden

Jeg kan godt lide Michelle Monaghan :P
Perhaps an attic shall I seek!
Gravatar

#16 Morpheus 15 år siden

honodelloce (14) skrev:
Jeps, jeg var derinde på selvsamme tidspunkt :D


Fedt nok:D Hvor sad du henne af? Har ikke lige mine billetter på mig, men mener jeg sad på række 8, sæde 3 og 5 (sad self ikke på begge to, min kæreste sad på den anden:P)
Gravatar

#17 Highland Park 15 år siden

#16: Pas nu på. Måske opdager I, at I gik hinanden på nerverne. ;)
Du ved; den ene smed med popcorn, og den anden kunne ikke holde sin kæft.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#18 HonoDelLoce 15 år siden

#16

Jeg sad på række 5 (sofa-rækken) lige i midten (kan ikke lige huske sæde-numrene :D)

#17

Der var skam kun én der gik mig på nerverne .. En eller anden tosse, der sad og prøvede at komme i kontakt med en fremmed der sad to sæder ved siden af (nej, der sad ikke nogle imellem dem)..

For at det ikke skal være løgn er jeg en gang før rendt ind i selv samme irriterende tosse, da jeg stod uden for Stofa-butikken i Aalborg og ventede på at kunne få min zaptor-box.. NØØØØJ hvor er det irriterende at skulle stå og svare på alle mulige underlige spørgsmål ..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#19 Morpheus 15 år siden

honodelloce (18) skrev:
#16

Jeg sad på række 5 (sofa-rækken) lige i midten (kan ikke lige huske sæde-numrene :D) ..


Nå, vi sad ikke ved siden af hinanden. Kunne have været lidt spøjst:P
Gravatar

#20 filmkorn.dk 15 år siden

Usædvanligt ringe. Utroværdig og uplausibel så det batter!

Ideen er sådan set god nok, men var der ikke nogen under manuskriptlæsningen, der sagde: 'Hey, hov! Det her er sku' for usandsynligt!'
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.

Skriv ny kommentar: