“Eagle Eye” er bygget op om et så overdrevet overvågningssamfund, at det på ingen måde kan sammenlignes med vores tid. Samtidig fejler filmen ved de halvtomme højdepunkter, man støder på undervejs, hvilket godt kan skabe nogle plothuller. Selvom filmen har sine fejl, så byder den alligevel på intens spænding og højt tempo fra start til slut.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Psykopat-Asiat 15 år siden

Glæder mig til at se den =)
Gravatar

#2 BN 15 år siden

Den plakat minder om plakaten til den her film.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3 HonoDelLoce 15 år siden

#2

Og sjovt nok er det gennemgående tema også fuldstændigt det samme :)

- var inde og se filmen i går, og blev glædeligt overrasket.. Synes gang på gang at Shia overrasker mig, og må indrømme, at jeg er ved at synes at han er en af de aller mest lovende unge skuespillere..

Desværre for filmen bliver plot-"twistene" lidt for nemme at læse, men overall ødelægger det ikke oplevelsen så meget, da isntruktionen og det meste af skuespillet er mere end acceptabelt..

4.. Nej, 5/6 .. For en god gedigen action-film med især en veloplagt Shia ..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4 database 15 år siden

Plakaten minder vidst også lidt om plakaten til the insider !
Gravatar

#5 Collins 15 år siden

Jeg glæder mig til denne film, og tror også jeg vil kunne li' den.

Jeg mener dog anmelderen "sviner" filmen meget mere end han roser den, og mener ikke det giver mening at han giver den så høj en karakter.
Efter at have læst anmeldelsen, og før at have set karakteren, ville jeg have gættet på et 3 tal som det absolutte max.
Every passing minute is another chance to turn it all around.
Gravatar

#6 ImpulzE 15 år siden

Må også indrømme at anmeldelsen er ret mangelfuld og utilstrækkeligt, for næsten det eneste der bliver nævnt er hvor mange plothuller (ingen eksempler med?) der er og hvad realisme er. Udover alle gentagelserne i anmeldelsen, så ved de fleste at filmen er overdrevet med overvågningssamfundet med den såkaldte Eagle Eye, men det behøves ikke hakke filmen ned pga. det.
Som I andre også har skrevet, så er filmen sådan set ret underholdende og LaBeouf spiller jo endnu en gang fantastisk godt, fortil filmens små skønhedsfejl med at kunne forude se plot-twistene.

Derfor vil jeg også sige 5/6 er mere passende..
"You shoot me in a dream, you'd better wake up and apologize"
Gravatar

#7 ace#1 15 år siden

#6
For... søren da ja, en nedtur af en anmeldelse.

Her sad man og troede at skuespillernes formåen måske kunne få en kommentar med på vejen, men sådan skulle det ikke lige være...??
Jeg springer som regel over de første par delafsnit af anmeldelserne, da resumé delen altid små irriterer mig, men denne gang måtte jeg da lige spole tilbage til toppen af skærmbilledet, bare for at tjekke, om der her skulle have sneget sig en enkelt kommentar ind om skuespiller præstationerne... Nix - ikke en enkelt sætning.

Jeg mener bare - er det kun mig der ser trailers til stort set alle film der udkommer, og derfor har en ret god ide om hvad de forskellige film går ud på?

Gør nu den resumé del kortere - og fortæl os lidt om effekterne, instruktionen, skuespilspræstationerne osv. Det synes jeg i hvert fald ville være rart! :)

Har ikke set filmen endnu - glæder mig - men kan derfor ikke give den karakter.
- Men anmeldelsen får et rungende 1/6 fra mig.
Gravatar

#8 Morpheus 15 år siden

Jeg var inde og se den i onsdags til forpremiere, inde i Aalborg Biocity (andre der var derinde og se den)

Jeg var rigtig overrasket over hvor god den var. Havde regnet med måske 4/6, men efter at have set den og den er sunket ind synes jeg klart den skal have 5½/6.

Nogle af jer nævner i kunne se plot-twists komme, men der er jeg uenig. Jeg er nok bare ikke så klog som jer andre:P
Jeg blev overrasket flere gange i filmen og kunne ikke rigtig regne ud hvem der var ond og hvem der var god, før til aller sidst. Biljagten et lille stykke inde i starten er nok en af de fedeste jeg har oplevet i en film og så var det ikke bare for at vise effekter af. Det var rent faktisk nødvendigt for historien.



Skuespiller var rigtig godt og effekterne lige sådan. Den bedste spændingsfilm jeg har set i rigtig, rigtig lang tid.
Gravatar

#9 blahblah 15 år siden

Jeg forstår ikke den høje karakter. Filmen er jo så fyldt med plothuller som en film kan være. Lige så snart man finder ud af hvem stemmen er giver filmen jo ingen mening.

Nu bruger jeg ikke så tit anmeldelserne her på filmz, men nu da denne blev trashet så meget synes jeg godt jeg ville prøve at læse den.

Er alle anmeldelser så korte?
Gravatar

#10 Spanner 15 år siden

Den er kortere end gennemsnittet vil jeg mene
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: