Der er ikke meget dragende ved denne kedsommelige, uoriginale og dybt infantile bommert om drager, magi, grinagtige parykker og papirtynde helte og skurke. Filmmagerne har haft et stort budget at gøre godt med, hvilket filmens største forcer, billed- og lydsiden, især tydeliggør, og heldigvis byder udgivelsen på en imponerende AV-præsentation. Ekstramaterialet er godt, så hvis man endelig er interesseret i at investere i filmen, bør man gå efter 2-disc udgivelsen, som ikke koster forfærdelig meget mere end den tamme 1-disc udgave.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-humon 17 år siden

# 19 Men det er jo sandt.
"You don't stop being afraid of spiders just because the world's blown up" - Simon Pegg
Gravatar

#22 colaholic 17 år siden

Jeg lå flad af grin efter John Malkovich's allerførste replik i filmen.
Mage til forlorent skuespil skal man sgu lede længe efter.
Gravatar

#23 Sanzor 17 år siden

Synes den er ok. Er på tide man ser nogle film med noget magi, i stedet for ren hack and slash.

Der er måske ikke så meget i historien, men der er da nogle ret sjove punkter og hvem end der ligger stemme til Saphira gør det ret godt.

For hardcore film folk er den måske ikke det vilde, men jeg synes det er god som familie film.
Gravatar

#24 tiany 17 år siden

#23 Rachel Weisz ligger stemme til Saphria og ja hun er vel egentlig den der gør det bedst i denne film
Valar morghulis
Gravatar

#25 Mercadian 17 år siden

Sikke en omgang drage-lort
If practice makes perfect, but nobody is perfect, then why practice?
Gravatar

#26 filmz-jeangrey55 17 år siden

god nok men alt for kort den skal værer på 2 timer og 30 minnuter merer og krigen kunne godt varer lidt længerer
Gravatar

#27 Yoda 17 år siden

Jeg har det lige omvendt. Jeg synes, at den er 115 min. for lang.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#28 filmz-sarabay 17 år siden

Jeg synes Eragon er super fed og jeg synes anmeldelsen af den er noget værre lort! Det er jo bare en af de anmeldere som skal kritisere og ikke kan se ud over evt skavanker. Det eneste kritik jeg har til filmen er, at den er for kort! Efter at have læst bogen, er der alt for meget der er taget væk, men jeg synes det er en flot og spændende film. Dem der ikke kan se det, mangler magien...
Gravatar

#29 filmz-yoshimura 17 år siden

#28 Yeah right ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#30 filmz-jeangrey55 16 år siden

den er for kort

Skriv ny kommentar: