Teknisk set er det her en af årets absolut bedste udgivelser. Ekstramaterialet er velproduceret, informativt og underholdende, så er man fan af filmen, er det bare med at få dvd’en lagt i indkøbskurven øjeblikkeligt, for efter sigende bliver udgivelsen ikke ligefrem masseproduceret. Filmen er en effektiv og stemningsmættet blanding af sci-fi og skrækfilm lige indtil filmens sidste akt, hvor det hele synes at gå lige lovlig over gevind. I sidste ende er det her en udgivelse, som selv folk, der allerede ejer den første udgivelse eller normalt ikke er til genren, bør overveje at købe.
#21 filmz-phreak 18 år siden
#16 Jeg var hellere ikke helt tryg ved at sove den aften, efter jeg så den første gang..;)
#22 filmkorn.dk 18 år siden
#23 The Insider 18 år siden
#24 Confused101 18 år siden
#25 dh-ad 18 år siden
Ellers synes jeg at filmen er rigtig god. Sam Neill er altid fantastisk! 4/6
#26 filmz-Kadann 18 år siden
Hvordan kan han være en Sam Jackson wannabe, når de to har været næsten ligeså længe i faget, når Fishburne var med i "Apocalypse Now" optagelserne som 18-årig og var med i "The Color Purple", år før Sam Jackson fik sit gennembrud? :)
#27 Bohemian 18 år siden
Men hva sker der for CDON! De har ikke afsendt den endnu?
Jeg bestilte den 4 dage før den udkom. og der er da mange herinde der har fået deres ik?
Ja jeg er utålmodig ; )
#28 dh-ad 18 år siden
Jeg synes nu ikke at alder har noget med wannebe at gøre, jeg kan f.eks. godt være Josh Hartnett wannabe, selv om han er noget yngre en jeg.
#29 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg skriver heller ikke at det har noget med alder at gøre. Jeg har bare svært ved at se hvordan wannabe passer ind i din argumentation.
#30 dh-ad 18 år siden
Hmmm, mod vindmøller kæmper vi alle forgæves... :-)
Jeg føler, at Fishburne tager nogle roller, som mere er skrevet med Jackson i tankerne (Matrix er så ikke en af dem). Og Fishburne prøver at spille rollerne på Jackson måde, men evner det ikke.
Men lad det nu hvile, det var ikke ment som essensen i det jeg skrev. Jeg ønskede bare at belyse Fishburnes (IMO) manglende talent.