Selv om jeg har en underlig form for humor, og ejer de fleste underlige DVD’er, så kunne jeg aldrig finde på at købe Evil Dead 2. Lyder måske lidt ondt, men hvis man absolut vil have Evil Dead i sin samling, så er det måske meget smart at have den på DVD, i stedet for en slidt VHS fra sidst i 80’erne.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-vassago 21 år siden

Shop smart, shop S-Mart... De kan erhverves ved www.dvdpusheren.dk for små 200,- stk.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#12 filmz-gravbamzula 21 år siden

...Og til det halve på www.futureent.com
Gravatar

#13 filmz-vassago 21 år siden

...får det nu til 150-160kr. men ok, det er stadig billigere. Det er samme priser som hos www.cdwow.com, der har jeg lige købt "groundhog day", det gik helt smertefrit og leveringen var på ca. 4-5 dage.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#14 filmz-Kedde 21 år siden

Husk det nu; Rigtige DVD-film, skal ses som region 2!
"Television is like the American toaster, you push the button and the same thing pops up everytime." (A.Hitchcock)
Gravatar

#15 filmz-vassago 21 år siden

Hvor er DTS sporet så henne?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#16 filmz-gravbamzula 21 år siden

Kedde: Jeg håber at du skrev det for sjov! Region 1 er da for det meste meget fedede (har meget mere ekstra mat.) Region 2 har næsten altid kun 402 forskellige undertekster.

#17 21 år siden

Kedde:

nej jeg gider ikke.. håber du jokede :-)
Gravatar

#18 filmz-mustafa9999 20 år siden

it is good
Gravatar

#19 evermind 20 år siden

Evil Dead? Tja, efter min mening, så...

* 1'eren er som jeg husker den en gang overvurderet hø (hvis der indholdsmæssigt ingen forskel er på den 1'er, jeg i sin tid så på video og så den, som er biografanmeldt her på filmz med karakteren 5/6, så må jeg erklære mig uenig dér!)...

* 2'eren er fantastisk B-splat krydret med fed, makaber humor!

* 3'eren er mere eventyrlig end egentlig blodig. Det virker som om, Raimi undervejs spontant har valgt at dreje serien i en anden retning. Imidlertid tager den så klædeligt pis på sig selv, at man ikke kan undgå at holde af den. Faktisk er det min yndling af de tre. :)

Hail to the Campbell, baby!!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#20 keitel 19 år siden

Hvordan kan man give en Ultimativ klassiker 1/6 , denne film er verden over blevet kåret som en af de bedste gysere nogensinde, Sam Raimi´s kamaraføring var noget man aldrig har set før. Anmelderen har åbenbart ikke en klap forstand på gyserfilm.

Skriv ny kommentar: