De gode præsentationer er sandelig også nødvendige, for ellers er filmen en temmelig tynd affære. Plottet starter godmodigt fjollet og bliver så gradvist mere og mere tåbeligt som filmen udvikler sig. Det kræver mere end en god bid overbærenhed at acceptere nogle af udviklingerne og personerne. Derudover så trækkes vi igennem nogle meget forcerede sangrutiner, men når filmen er slut så har den alligevel sat sig et rimeligt positivt spor. Det er først og fremmest en film der henvender sig til det yngste publikum, og bagefter vil de fleste børn være glade for at have set den, mens de fleste voksne vil være glade for den er slut.
#1 vapor 19 år siden
#2 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 pulse83 19 år siden
#4 chuck 19 år siden
#5 pulse83 19 år siden
#6 filmz-cluas 19 år siden
#7 KEiZ 19 år siden
syntes ikke der er grund til at hade alle disse moderne klassikere der bliver geninspillet, havde jeg været i den rigtige alder ville jeg da ha' elsket filmen, fuldstændig som jeg elskede de gamle selv om de allerede var forældede da jeg så dem igen og igen på movieboxen...
Det er underholdning, jeg er faktisk bare glad for den ikke falder 100% igennem men er seværdig.
#8 filmz-Bruce 19 år siden
Børnefilm har lang snor :)
#9 filmz-Dennis 19 år siden
R tvunget til at se "Spirit - hingsten fra Cinnaron" med min søn. Det eneste han gider se. Masser af heste og ja, han er meget feminin....
#10 chuck 19 år siden