Hvis filmens svage punkt er persongalleriet og det idiotiske plot, så kompenserer den med de højspændte biljagter og et tempo, der sjældent slipper speederen i mere end et kort øjeblik ad gangen. Ethvert miljøhensyn må vige, efterhånden som der udsendes nok CO2 til at kuldsejle et hvilket som helst ozonlag. Det er alt sammen kulørt, fjollet og ikke desto mindre temmelig underholdende. Kun klimakset, hvor bilerne drøner gennem en underjordisk tunnel, falder noget til jorden, eftersom man mister overblikket og dermed også interessen for begivenhederne. Som et hurtig glemt stykke samlebåndsunderholdning er “Fast and Furious” alligevel hæderlig, men man ville blot ønske, at en film, der trods alt har så mange underholdende stunder, også havde noget lidt mere imponerende under motorhjelmen end blot høj larm.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Petrescu 14 år siden

Udmærket anmeldelse som dog overrasker mig at munde ud i 3 stjerner. Men filmen er åbenbart en solid repræsentant indenfor sin genre.
Gravatar

#2 filmz-Tesnjak 14 år siden

Meget fair karakter, var inde og se den i fredags, og må sige 2 til 3 stjerner ud af 6 er meget fair. Historien er mega latterlig, og der mangler flere bil scener.
Gravatar

#3 MOVIE1000 14 år siden

men minder den om de andre 3 film eller skal man holde sig væk
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4 Slettet Bruger [631533704] 14 år siden

Hvorfor er svaret i konkurrencen 2 film, når han nu har medvirket i 3 film?

Anyways. Fed film, der går godt i spænd med 1'eren. Ligner mere en rigtig efterfølger.
Gravatar

#5 filmz-Kadann 14 år siden

#4 -

Ja, den fanger jeg heller ikke helt. Han har jo en cameo i den tredje film.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#6 elwood 14 år siden

Billede 1

When a Girl gotta go, she really gotta go

Diesel I kill you Bitch, if you scratch the paint yo!

Billede 2
Diesel Can I get you a cup?

Paul What? oh yeah sure sure, so ehhh what do you thin...

Click

VRRRRRRRRRR!

Diesel WHAT, WHAT WERE YOU SAYING!

VRRRRRRRR!!!!!

Paul I was just... eh I MEAN, I WAS JUST ASKING IF!

Diesel WHAT I CAN'T HEAR YOU HOLD ON ONE SEC...

VRRRRRRRR!!!!!

Paul WHAT YOU SAID? I COULD, I COULD

VRRRRRR!!!!... Click ..... Silence

PAUL WHAT IS... eh sorry I mean what is that thing?

Diesel Oh that, that's just my new Pimp out Expresso machinen you like ?

Dielsel here you go one Expresso

Billede 3
Der er ingen som siger at Diesel er dum, men filmholdet havde lidt problemer, med og komunikere ordentlig til ham under filmningen...

Filmcrew "Ehh Diesel, you might wanna get away from the Car, theres an awful lot of disturbing smoke coming from it"

Diesel yea... I am smoking

Filmcrew no no Diesel the car WILL perhaps catch FIRE!

Diesel ohu I'm gonna fire this baby up

Filmcrew DIESEL FOR FUCKS SAKE GETAWAY FROM THE CAR NOW!!!!

Diesel huh were shooting now? oh okay Im ready

Filmcrew Ahh forget it, standby...roling cameras...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 Wangsgaard 14 år siden

Jeg har vundet billetter fra filmz med en t-shirt, som jeg helt klart skal flash når jeg skal i biffen. Tror det bliver den bedste film oplevelse i 2009 og glæder mig som sindsyg :P
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#8 MOVIE1000 14 år siden

#7 Tillykke kommer selv i tanke om da jeg oplevede noget lignene da jeg vandt herinde med Hellboy 2: golden army quizzen
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 kasper0204 14 år siden

#7 Tillykke. Må man spørge hvad du svarede i konkurrencen så? 2 eller 3 film? :o)
Gravatar

#10 The Flash 14 år siden

Skuffende film, har elsket de 3 andre filme, men den her er bare ikke Fast and Furious mere, den har mistet helt sin balance, og nu er det lige pludselig Vin Diesel der er hovedperson, håber ikke vi ser mere til den her serie.

Den levede overhovedet ikke op til forventningerne og derfor får den 2 stjerner af mig

Skriv ny kommentar: