Der var næppe nogen, der forestillede sig, at den oprindelige “The Fast and the Furious” fra 2001 ville afføde fire fortsættelser, men det er altså en kendsgerning, og “Fast & Furious 5” er utvivlsomt seriens toppunkt. Instruktøren Justin Lin kompenserer for en sløv midterdel med action i særklasse og hæderlige præstationer af en gruppe skuespillere, der ser ud til at have det lige så sjovt foran kameraet, som vi har det hjemme i stuerne. BD-udgivelsen leverer varen på alle fronter – transferet er tiptop, lydsporet er sensationelt, og her er timevis af ekstra godter. Et must for fans af både franchisen og genren.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Ericmase 12 år siden

Nice anmeldelse, men dog giver jeg den 5 stjerner. Rigtig lækker kør-på-den-syge-måde-film! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#2 Batsy 12 år siden

Helt enig Johan, sublim andmeldse især angående skuespillet og action sekvenserne :D, vil dog give den en stjerne højre i underholdningsværdien
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#3 Hr. Nielsen 12 år siden

Der har nemlig en masse pisseskæg action, lækkert udført som stunts, så man faktisk føler man ser noget ægte langt hen ad vejen. Jeg er helt enig i, at det er seriens bedste og den er et godt bud på en hjernedød actionfilm af den slags man underholdes fint af, hvis man gider se action. Jeg ville måske give en stjerne mindre...Eller måske ikke. Jeg gav den 6/10 på IMDb og det er jo lige over middel.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#4 Slettet Bruger [4047087144] 12 år siden

Jeg er ganske enig i anmeldelsen, jeg har også et svagt punkt for FF-filmene og glæder mig til at gense denne.

Jep, det er på ingen måde superintelligente film, men god spas, som jeg virkelig hygger mig med. :)
Gravatar

#5 wiseguy 12 år siden

Elgiganten har BD'eren på tilbud denne weekend til 99 kr.
http://www.elgiganten.dk/product/film/film-blu-ray...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#6 MaxHHansen 12 år siden

Tja, personligt faldt jeg i søvn, og gad ikke sætte den på dagen efter før den skulle afleveres... ,o)
Gravatar

#7 buddinge 12 år siden

Fin anmeldelse. Absolut underholdende inden for genren.
Honestly, have you ever seen anything like this?
Gravatar

#8 wiseguy 12 år siden

Fik den med posten i dag fra Elmutanten. Havde den bare lige i afspilleren 10 min. Fuuuuck!! et lækkert lydspor :P
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#9 xero--- 12 år siden

What #1 said.
Gravatar

#10 Bobby Singer 12 år siden

wiseguy (8) skrev:
Fik den med posten i dag fra Elmutanten. Havde den bare lige i afspilleren 10 min. Fuuuuck!! et lækkert lydspor :P


Ja det kunne jeg forstille mig. Jeg købte også lige filmen i dag og glæder mig til at cranke godt op for lyden og blæse bagvæggen ud i aften. :D
Idjit

Skriv ny kommentar: