Ved første øjekast ligner “Fast & Furious” et håbløst forsøg på at presse de sidste dråber ud af en for længst udtørret citron – i dette tilfælde “The Fast and the Furious”-filmføljetonen, som “Fast & Furious” er den fjerde og bedste del af. Med en spilletid på næsten to timer får man god tid til at studse over manuskriptets mange klicheer og brister, men man forbliver grebet – især takket være det veloplagte ensembles brave indsats og de adskillige iøjefaldende actionsekvenser. Grundet et strålende transfer, et mageløst lydspor og timevis af velproduceret ekstramateriale ender BD-udgivelsen med at være et must for både fans af filmen og genren.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Graversen 14 år siden

2/6 stjerner - nuf said!
Who else's opinion would it be?
Gravatar

#2 vapor 14 år siden

Elendig franchise.
Gravatar

#3 filmzkim 14 år siden

Årets dårligste film.
Var ellers vild med de tre første.
Gravatar

#4 nygaardpetersen 14 år siden

Tror det er første gang at jeg er meget uenig med The Insider. Max to stjerner herfra
Gravatar

#5 Ericmase 14 år siden

2/6 stjerner herfra. :(
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#6 amadoR 14 år siden

Ligemeget hvor gennemført den er, som action-movie. Så fortjener den efter min mening overhovedet ikke 5/6.

2/6 til filmen, og denne anmeldelse.
Gravatar

#7 filmz-Utyske 14 år siden

Jeg er faktisk begyndt at kunne se det underholdende i denne serie, men lige præcis denne film er noget middelmådig, ikke mindst p.g.a. de mange ret tvivlsomme effekter, men finder jeg en boks med alle fire film på BD til en fornuftig pris, ryger den jo sikkert med i samlingen.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#8 MOVIE1000 14 år siden

en film som man glæder sig til men bliver virkelig skuffet over 3/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 Lawman. 14 år siden

Jeg er godt nok lodret uenig med Hr. Albrechtsen, og det plejer jeg ellers ikke at være. Synes det er et forfærdeligt gang makværk, med tåbelig historie og tåbelig dialog. Åbningsscenen er god underholdning, men filmen bliver desværre kun dårligere derefter. Især bil-jagterne i tunnellerne ved grænsen er tåkrummende dårlige!
På trods af de fine karakterer i lyd og billede, ville jeg ikke se denne film film igen, om jeg så fik den foræret gratis. Det er en ommer Johan, vi ved jo at du inderst inde har god smag;)
Gravatar

#10 The Insider 14 år siden

#9, Det er en ommer Johan, vi ved jo at du inderst inde har god smag;)

It is too late for me, my son... ;-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: