“Faster” har dog enkelte lyspunkter – der er noget perverst tilfredsstillende over at se vores anti-helt storme ind i en kontorbygning og uden ord likvidere en fredsommeligt udseende medarbejder – men det bliver ved glimtene, og nogen egentlig interesse for handlingens udvikling formår den aldrig at få skabt. Man følger optøjerne slavisk, mens tankerne løber mod mere spændende gøremål, såsom hvad der skal laves til aftensmaden og den ventende tøjvask. I det mindste byder filmen dog på en ualmindeligt sejt udseende Chevelle-sportsvogn, som vor hovedperson vedvarende kører i høj fart. Desværre han den bil mere personlighed end hele resten af persongalleriet tilsammen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Bruce 13 år siden

Det er blevet et råddent job at være anmelder! Jeg dividerer karakteren med 2 og udsender en fatwa! Kondolerer Benway, men sande ord!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#2 BN 13 år siden

Bruce (1) skrev:
Det er blevet et råddent job at være anmelder! Jeg dividerer karakteren med 2 og udsender en fatwa! Kondolerer Benway, men sande ord!


Du skal også være velkommen til at udsende et fatwa, hvis de seneste ti film på min Top 200 forarger dig. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3 Djibyman 12 år siden

Den var som et gensyn med 80'erne, det er til tider okay, jeg var underholdt i godt en time og 30 min, men den er hurtigt glemt.
I never Apologize, i´m sorry but that´s just the way i am.
Gravatar

#4 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Endnu en positiv overraskelse med The Rock. En dejligt simpel og skarpt skåret film, ikke for lang, og med skønt karrikerede typer, der introduceres med stilbilleder og navne som "Driver" og "Killer" -
og et udmærket tvist med Billy Bob
Ikke en mindeværdig film, men ganske underholdende. 3½:6 herfra. (Netflix US)
Doctor Last Warning

Skriv ny kommentar: