Alt i alt er “The Fog” en gyserfilm af værste skuffe. Den er ikke det mindste uhyggelig, men trænger man til et godt grin vil den måske ikke være helt ved siden af. Filmen er et skud i tågen, der rammer langt forbi mål.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-tom welling 18 år siden

..............***********
Gravatar

#12 filmz-newsport 18 år siden

Jeg har egentligt også et par gange tænkt over, hvorfor i på filmz.dk reklamere for indlysende dårlige film som f.eks. The Fog.

Men okay, sålænge i forholder jer kritisk i andmelderserne og reklamerne skaffer penge til at holde Danmarks nr.1 filmsite i live, så er det sku lige meget;)
Gravatar

#13 Michael Andersen 18 år siden

#12 Det er heller ikke os selv, men filmselskaberne som reklamerer på filmz.dk :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#14 filmz-darthfrede 18 år siden

Den nye Seat-reklame er sgu mere spooky og stemningsfuld, end denne her film ser ud til at være!!!
We would destroy the Cybermen with ONE Dalek!
Gravatar

#15 filt 18 år siden

#14, nooooooooo! Du må ikke bruge "The Numbers" i din signatur!
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#16 filmz-darthfrede 18 år siden

Jamen...

Jeg ved jo ikke hvad der sker hvis jeg lader være!!!

;-)
We would destroy the Cybermen with ONE Dalek!
Gravatar

#17 filmz-newsport 18 år siden

jaja, det er jeg godt klar over;) Det der bare undrede mig er, hvorfor filmselskaberne vil have jer til at reklamere for deres værste film istedet for deres bedste;)
Gravatar

#18 filmz-vassago 18 år siden

Der er jo film som sælger sig selv, og så er der film der skal sælges...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#19 Bardoboy 18 år siden

Så den i går, føj den var dårlig.. Alligevel fik jeg mig da et par chok, men jeg er også nem at skræmme :)
Tom Welling er nu ret hot og kan godt lide de 2 kvindlige skuespiller der var med, måske mere fra lost og The sweetest thing...
2/6 - 1 For de gode efekter og de chok jeg alligevel fik og 1 for Tom i bar overkrop..
Gravatar

#20 filmz-slackerbitch 18 år siden

Haha, jeg er helt enig med de 2 stjerner, og hvorfor de bliver givet!
Den stinker, men nogle ting kan glemmes..
OMG!

Skriv ny kommentar: