Alt i alt er “The Fog” en gyserfilm af værste skuffe. Den er ikke det mindste uhyggelig, men trænger man til et godt grin vil den måske ikke være helt ved siden af. Filmen er et skud i tågen, der rammer langt forbi mål.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 lagoni 18 år siden

#14 - det er faktisk en ganske god reklame. Nogen der ved om man kan se den online et sted?

edit: fik det over irc (tak), se den her: http://www.seat.com/com/generator/su/com/newLeon/s...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#22 filmz-BWS 18 år siden

røv dårlig film, alt for forsigelig og langsomlig!! 2/6
Gravatar

#23 mimic 18 år siden

Arrrrrh det var dog utroligt som nye film bliver havlet ned, dont get me wrong, er fandme træt af remakes og den nye fog da jeg så den næste lige efter at have set den gamle for første gang, føltes som den gamle bare i ny indpakning, begge er ik noget specielt vil jeg sige, men den nye har nogle federe spøgelser istedet for manden med leen agtig som der var i den gamle, både den gamle og den nye kunne have brug for meget mere indhold, end bare her kommer tågen og der nogle spøgelser som så dræber, 2 en halv eller 3 ud af 6 her fra, ka ik helt finde ud af det, den første halvdel af filmen var noget kedelig faktisk, men så blev den lidt mere interresant, men noget være tåbelig noget at i anmeldelsen her skriver at man så griner af tingene, hmm, godt være du gjorde, men det betyder ik at det noget som er ens for alle, min bror griner af alt i various gyserfilm når han ser mig se dem, fx aliens osv, tror det er begrund af at de mangle fantasi de gør det eller er bange for at se noget unormalt.
Gravatar

#24 filmz-wood 18 år siden

Skod film, se den gamle udgave den er 100 gange bedre. Har set den unrated version og den er lige så dårlig som den i biffen
http://www.binsearch.info/groups.php
Gravatar

#25 filmz-m-j 18 år siden

Hvis man absolut har set alle andre film i biografen er The fog måske sidste udvej, den er dårlig gennemført, alt for forudsigelig, og alt for meget, American-teenage-horror-movie anno 1980.... den er den værste film jeg har brugt penge på, utroligt hvad folk kan finde på at lave..
derfor agter jeg ikke at give den noget... ¨så 0/6 herfra

Skriv ny kommentar: