“Fortryllet” rummer eventyrlighed og humor for både store og små, og den friske nytænkning af Disneys tidligere monopol giver den fornødne saft og kraft, der skal til for at kunne følge med konkurrenterne. Selvom handlingen til syvende og sidst er bundkonservativ i sin morale og bliver en anelse træg hen mod slutningen, er der befriende mange gode grin fra ende til anden.
#11 filmz-Angel Eyes 16 år siden
#12 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 Wrangque 16 år siden
Havde egentlig ikke tænkt mig at bruge tid på at se den, men hvad... hvis den kan hive mig tilbage til de glade disney dage.. så jeg med!
#14 Pytter 16 år siden
Udfra traileren havde jeg slået helt fast, at jeg simpelthen ikke skulle se denne film, og nok ville stikke mit hoved op i min egen røv, hvis jeg blev lokket i biografen at se den.
Men nu lyder det jo på jer, som om at den bestemt er værd at se.
Så jeg må vente til den kommer i blockbuster og jeg skal være babysitter... så kunne det være jeg fik den set.
#15 filmz-Phelodivia 16 år siden
#16 elwood 16 år siden
Og jeg er fuldt ud enig i det med at hun overføre En sand Disney Princesse fra den animerede verden og til den virkelige, især hendes små løftede fingre som hun konstant går rundt med morede jeg mig meget over.
Jeg så også et par små Disney refrencher hist og pist, f.eks. Restauranten de er inde og spise på i filmen hed "Bella Notte" (kærligheds sangen fra Lady and the Tramp)
Og den næste er jeg ikke hel sikker på, men jeg ku næsten sværger på at i scenen hvor Giselle står og kigger på akvariet høre men en lille bid fra The Little Mermaid, jeg ikke hel sikker, men det lød som om det lige var smuglet med ind, eller også var det bare et tilfælde det lød sådan.
En rigtig Familie film for alle alder, den har sku det hele, og jeg morede mig storartet... Susan Surandon ku måske godt ha haft lidt mere screentime, hun så ud til at nyde sin rolle fuldt ud.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17 filmz-Oliver James 16 år siden
[Spoiler tag indsat af red.]
#18 enfilmnørd 16 år siden
Host spoiler Host
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#19 filmz-Narniabæver 16 år siden
#20 Winniepooh 16 år siden