For fans af genren er der dog formodentlig mord og bare silikonepatter nok til at sikre underholdningsværdien, men udover et lidt større budget samt en smule af noget, der næsten til forveksling ligner en historie, er der intet som adskiller denne film fra alle de andre. Skuespillet er næsten ikke-eksisterende – kun Jared Padalecki skiller sig lidt ud, resten af castet påtager blot de sædvanlige klicheer og er i bund og grund lige så ansigtsløse som den psykotiske Jason. Denne film er essentielt hverken en genindspilning, et reboot eller en ny vinkel på serien. Den er blot endnu et indslag i en endeløs række fortsættelser. Betragt det som en advarsel eller anbefaling alt efter temperament.
#11 wimmie 15 år siden
Ja, og jeg var også godt underholdt...men det er satme ikke en god film ;)
#12 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#13 filmz-Qawl 15 år siden
Det har du uden tvivl helt ret i, men så skal folks kritikpunkter ikke lyde; at der var alt for meget sang i en musical, eller der var alt for mange dumme teenager i en splatter - you get it ? :)
#14 Slettet Bruger [2280350104] 15 år siden
Herlig generalisering. Jeg er 18 og synes typisk bedre om film fra 1980'erne end fra det 21. århundrede, især hvad angår remakes inden for de sidste ti års tid. Jeg falder dermed uden for dit snæversynede verdensbillede. Eksisterer jeg ikke?
Mvh.
ealp
#15 myshkin 15 år siden
Vil have pyntet på anmeldelsen af filmen hvis nogle stills havde sniget sig ind..
skuffet, Benway :(
- internet anonymous
#16 Sverkel 15 år siden
Jeg kan godt lide at den er tro til originalen og at Jason kan løbe... Giver lige lidt ekstra hvor man tænker "RUUUN FFS!!" :D
Jeg er tilfreds med det som er kommet ud af filmen og syntes ikke at denne har givet de gamle film et dårligt ryg som nogle remake gør :)
#17 Spanner 15 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#18 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#19 filmz-Prodigy 15 år siden
17 #
Jason løb i 2'eren - 3'eren og 4'eren.. Hvilket jeg synes er meget mere skræmmende end en zombie der tåger efter dig og står foran dig lige pludselig..
#20 filmz-Qawl 15 år siden
Arbejder du som anmelder på en avis?