Kigger man helt nøgternt på “G.I. Joe – The Rise of Cobra”, formår Stephen Sommers mildest talt ikke at få blot et middelmådigt resultat ud af hverken det enorme budget, et potentielt velfungerende plot eller skuespillerne. Der er altså tale en ret skidt film. Trods et par enkle flotte actionscener er der intet at komme efter. Vil man se en film i samme genre er biografpengene bedre brugt på enten “Transformers: De faldnes hævn” eller “Crank 2: High Voltage”.
#11 dyg 15 år siden
Var jeg den eneste, der følte sig drøn-irriteret over scoret til GI Joe?
#12 Patriarch 15 år siden
Nej. Musikken ar ringe... desværre. Silvestri kan godt lirre et fedt tema af, og har også gjort det med Sommers. Men ak nej... håbløst.
Angående scenerne i Paris. Tror i det er bevidst at de vælger Paris som en slags *nod nod wink win* til Team America?
#13 elwood 15 år siden
Activate afterburning Flatulens
Hnnngggg!!!... Prrrrrrrrrrrrr...PRRRRRRRR!!!! Pow!!!!!!
Billede 2
Important looking man Sniff sniff, okay who just farted!?
Ninja in the back hehe Im silent but deadly
Billede 3
Ninja How many times do I have to say, don't leave the FUCKING! toilet seat up!!!!
Other male thx Mr. now I know
Ninja And knowing is half the battle
Other guy Hey he stole my line!... ass
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 Kviesgaard 15 år siden
#15 kb420 15 år siden
Ps: Glæder mig allerede til 2'eren
#16 Michael Andersen 15 år siden
Musikken er den eneste grund til at jeg har interesse i Sommers film. Jeg har ikke hørt eller set "G.I. Joe" endnu, men der plejer at være en "let's kick some ass"-kvalitet, især over musikken til de to mumie-film, som jeg er helt vildt med :)
#17 Jaxie1000 15 år siden
#18 Patriarch 15 år siden
Det er bare nogle uinspireret temaer, og et meget gammeldags synth arbejde. Jeg elsker Mummy 2 musikken, og denne er langt fra den kvalitet - desværre.
#19 Kviesgaard 15 år siden
#20 Ericmase 15 år siden