Kigger man helt nøgternt på “G.I. Joe – The Rise of Cobra”, formår Stephen Sommers mildest talt ikke at få blot et middelmådigt resultat ud af hverken det enorme budget, et potentielt velfungerende plot eller skuespillerne. Der er altså tale en ret skidt film. Trods et par enkle flotte actionscener er der intet at komme efter. Vil man se en film i samme genre er biografpengene bedre brugt på enten “Transformers: De faldnes hævn” eller “Crank 2: High Voltage”.
#21 Dragon_Claw 15 år siden
Nu håber jeg bare at i den kommende DVD udgivelse, vil være en forlænget scene med Scarlett på løbebånd ;-)
#22 filmz-Carlsen 15 år siden
Der var dog et par scener der underholdt mig nogenlunde.
#23 Bony 15 år siden
Og velkommen til forresten. :)
#24 The Watcher 15 år siden
#25 henriksen78 15 år siden
Jeg er en af dem som har haft værelset fyldt og brugt timer på at lege med det. det ligger også stadig i kasse i kælderen. med dette i frisk erindring så jeg virkelig frem til at gense de kende figure i levene live.
men ak, forventningerne blev hurtig ødelagt i takt med at de første billeder kom frem.
stort set ingen af figurene lignede sig selv. jeg kunne genkende 3 af dem, Snake eyes, Storm shadow og baronessen. hvordan kan man få sig selv til at lave så meget om på det oprindelige.
nu kom jeg så til at gå ind og se den igår selvom jeg havde sagt at jeg ikke villle bruge 80 kr på den. jeg er langt hen af vejen ening i andmeldelsen. de første godt 20-30 min var cool nok, men så syntes jeg også det slutter. det går helt kalt i "Paris scenen" aldring har jeg se så dårlig computer genereret bullshit. historien hænger heller ikke rigtig sammen.
øv øv
#26 Kviesgaard 15 år siden
Ja det var også mit indtryk af CGI effekterne i filmen. Det så lidt forlorent ud. Og ja historien gav heller ikke nogen mening i mit lille hoved. Er der forresten andre, der er skuffet over kvaliteten af CGI effekterne i filmen?
#27 filmz-Carlsen 15 år siden
Hvordan kan man ikke være skuffet over CGI effekterne, når man tænker på det kæmpe budget? De havde måske været ok til en tv-serie i middelklassen.
#28 Kviesgaard 15 år siden
Det ved jeg ikke. Nogen herinde synes måske de er gode nok. Men for en effektproppet blockbuster synes jeg det haltede noget, og det duer ikke når det er effekterne, der skal sælge filmen (hvilket det er min opfattelse er tilfældet med G. I. Joe).
#29 The Insider 15 år siden
#30 filmz-Bruce 15 år siden
3½ sæsoners Carnivale :( Skal man have dårlig smag for at have penge?!?!