“Get Smart” er en ganske sød og sjov actionkomedie. Actionsekvenserne tvinger ikke altid pulsen i vejret, og de humoristiske indslag er sjældent decideret fantastiske. Men Steve Carell og Anne Hathaway udgør et vidunderligt makkerpar, og den karismatiske duo (samt alle deres kolleger) får alle de ineffektive vitser til at glide lige så let ned som de hyppigere gedigne morsomheder. Både dvd’ens transfer og lydspor imponerer, og selvom blot godt og vel en times ekstramateriale medfølger, er denne dvd et must for fans af Carell. Og folk på udkig efter lunende grin i disse kolde vintermåneder bør også overveje at smække “Get Smart” på indkøbslisten.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Winniepooh 15 år siden

Jeg grinede højt mange gange, filmen var en rigtig positiv overraskelse og kan klart anbefales.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#2 MOVIE1000 15 år siden

#1 enig den var rigtig underholdene klart Steve Carells bedste rolle indtil videre jeg kan også anbefale filmen Get smarts Bruce and Lloyd (out of control) som er en spinoff tror jeg det hedder til get smart den er ligså underholdene
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: