Takket være Cages vilde overspil så tilstår jeg dog gerne, at jeg grinede flere gange over nogle af de mest tarvelige replikker, men jeg er ærlig talt lidt usikker på, om latteren var tilsigtet eller ej. Det samme kan siges om filmen som helhed, der fremstår som en besynderlig, usammenhængende og hyperaktiv størrelse, der indimellem har sine øjeblikke, men hvis grundlæggende historie er for triviel til at opretholde en vedvarende interesse. Ligesom spøgelsesrytteren selv er den lutter ild og ingen hjerne.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Hr. Nielsen 12 år siden

Fornemmer jeg indimellem en form for absurd, uudtalt forkærlighed for denne slags trashy pulp, for det synes jeg ofte ligger mellem linierne hos dig ved sådanne typer film?
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#2 elwood 12 år siden

Billede 1
Oh no honey bun, I forgot to turn off the oven, it's like I'm sorry yKnow...


Billede 2
Bjarnes Puch gav ham konstant problemer...

Ahh fuck fuck fuck ikke igen, kooom nuuu kkooom nuuu nej nej nejjjjj

Billede 3
Come on I would be great in one of those touchy feely vampire movies, Look I even practices tearing my shirt apart, well kinda.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 Benway 12 år siden

#1 Bestemt, hvis det er udført rigtigt. Særlig den pulp'ede-genre har jeg smag for. På mange måder finder jeg dem mere forfriskende og opfindsomme end de film som blot dyrker pænheden.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#4 Takeshi_K 12 år siden

Hmm, gad vide om den ville klare sig bedre ved nogle af de andre faste anmeldere. Ikke fordi jeg tror den hører til i den anden ende, men det kunne jo være nogle ville gi' tre eller endda fire stjerner. Det kunne i hvert fald være interessant, da man selv ikke altid har samme smag som anmelderen.

Men så længe Benway får til opgave at anmelde alle de "not-so-great-movies" må det jo forblive et mysterie. :p
"But it's not who you are underneath, it's what you *do* that defines you." (Rachel Dawes from Batman Begins)
Gravatar

#5 Kruse 12 år siden

Takeshi_K (4) skrev:
Hmm, gad vide om den ville klare sig bedre ved nogle af de andre faste anmeldere.


Siden at den kun har 14% op rottentomatoes, så er sandsynligheden vist ikke ret stor.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6 wimmie 12 år siden

Det var da en stjerne mere end jeg havde forventet :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#7 Shadow_Dude 12 år siden

Er den bedre eller værre end den første?
"Gotta love modern weapons tech. Easier for an one-armed man to fire a missile launcher than pull on his pants"
Gravatar

#8 Batsy 12 år siden

Shadow_Dude (7) skrev:
Er den bedre eller værre end den første?


Effekterne var ihvertfald!, tror også den er bedre end den første. Skal se den på et tidspunkt, når den er nede på 100 kr på BD 8)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#9 Babo84 12 år siden

Effekterne ser ret rædselsfulde ud.
Gravatar

#10 Collateral 12 år siden

Benway (3) skrev:
#1 Bestemt, hvis det er udført rigtigt. Særlig den pulp'ede-genre har jeg smag for. På mange måder finder jeg dem mere forfriskende og opfindsomme end de film som blot dyrker pænheden.


Amen! Tror også jeg skal have set denne af samme årsag.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: