Ikke overraskende er Ridley Scotts seneste opus en visuel lækkerbisken, men “A Good Year” formår aldrig at være hverken særlig spændende eller særlig morsom. Men i det mindste er den ikke kedelig, og filmen indeholder enkelte effektive øjeblikke og generelt godt skuespil. Uheldigvis skuffer transferet lidt, men skivens DD5.1-lydspor er fornemt. Selvom der ikke er meget af det, så er ekstramaterialet godt og samtidig godt nok til at gøre udgivelsen anbefalelsesværdig til både de få, der i sin tid nød filmen i biografen, og dem, der har en svaghed for enten instruktøren eller hovedrolleindehaveren.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-maxhh 16 år siden

Jeg så den i biografen, og var faktisk godt underholdt... Og jeg glæder mig i høj grad til at se den igen. Og det er faktisk for farverne, stemningen, hele følelserne der kom til udtryk på skærmen da jeg så den. Jeg vil sammenligne filmen med et flot maleri, man vender tilbage til, fordi man får det godt af at kigge på det... ;o)

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#2 gi-jones 16 år siden

Jeg var vild med den. Men jeg er også stor fan af både Crowe og Scott.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3 Riqon 16 år siden

"hverken særlig spændende eller særlig morsom. Men i det mindste er den ikke kedelig" - Hvad er det modsatte af spændende?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#4 The Insider 16 år siden

Der står jo ikke, at den ikke er spændende, bare at den ikke er særlig spændende :-)
War. War never changes.
Gravatar

#5 Riqon 16 år siden

#4 - Fair nok, trækker min pilfinger :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#6 filmz-Is 16 år siden

Det var en ok film.. 4/6

Skriv ny kommentar: