Som helhed er “The Guardian” bestemt en seværdig film. Det er ikke noget mesterværk, men i kraft af sit forsøg på at få lidt mere med end machomænd, der hopper ud af helikoptere, når filmen alligevel at hæve sit niveau derop, hvor det bliver til andet og mere end ligegyldigheder og store muskler.
#1 filmz-maxhh 18 år siden
Klicheerne står jo næsten i kø, og dialogen virker tvungen, mere opsat på at beskrive heltemod end virkelige mennesker... hvilket er synd, da den virkelig ér flot, og ganske godt castet...
3/6
mvh
MaxHH
#2 duuk74 18 år siden
#3 filmz-steadi 18 år siden
Som den filmgænger man er, så havde man gættet slutningen:D
#4 Riqon 18 år siden
#5 trekster 18 år siden
#6 filmz-maxhh 18 år siden
Mvh
MaxHH
#7 king b 18 år siden
Den anden fejl: At filmen får fire stjerner :-) Kevin Costner er god, men resten er kluntede klichéer...
2/6
#8 azathoth 18 år siden
#9 FixX 18 år siden
Dog giver jeg den 4/6 da jeg blev positivt overrasket og var underholdt.
#10 filmz-fidomuh 18 år siden
Super ( og meget forudsigelig og velkendt ) historie, gode praestationer fra baade kutcher og Costner..
Men jeg syntes nu godt at man kan maerke at Costner ikke er saa god en skuespiller mere.. Han sidder lidt fast i sine egne tidligere praestationer og formaar ikke helt at loefte sit "helte" skilt til et mere personligt plan.
Han spiller fint og fremragende, men det foeles som om vi har set ham goere praecis dette 100 gange foer :)
Alt i alt en god film.. Fik 4 / 6 af mig :)