“Happy Feet” er dog fortsat en velfortalt og underholdende film, komplet med iørefaldende numre. Synet af dansende og syngende pingviner er uimodståeligt, og historien har den eventyrlige uskyldighed som animationsfilm ofte mangler. Når den kække Mumle stepper henover issletterne, får man nemt lidt dansetrang i de glade fødder.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-tagmusen 17 år siden

En herlig og sød film som også voksende kan grine af
Gravatar

#12 filmz-Aras 17 år siden

Rigtig god animationsfilm. Flot lavet og underholdende. Elijah Woods stemme passer perfekt som Mumbles stemme.
Jeg er dog enig i anmeldelsen af filmen: til sidst begynder det at trække lidt ud, hvilket er lidt ærgerligt.

Alt i alt en sød og sjov "familiefilm"!
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#13 nerdalmighty 17 år siden

Dejlig lille film, nok de bedste animationer af både landskab og dyr jeg har sat i en full-feature animations komedie og så var der nok sjove indslag (i den engelsk udgave i hvert fald) dog er det nok ikke en film jeg vil huske på samme måde som Shrek eller Finding Nemo.

Jeg synes det var en ganske spændende film, med en temmeligt overraskende slutning som bestemt skiller sig ud fra de mange andre "happily ever after" animations film lavet de sidste par år.

Jeg vil dog nok ikke mene at det er børnefilm, til det er både historie og humor nok for sort og "voksen".
Bøgerne.dk - Danske boganmeldelser på nettet
Gravatar

#14 filmz-Mifan 17 år siden

"nok de bedste animationer af både landskab og dyr jeg har sat i en full-feature animations komedie"

Enig, 100%. Fuck den var flot.

Jeg har det helt fint med, at man har et budskab med filmen, og det lige klemmes ud tilsidst. Det rører ikke ved, at jeg synes det var en rigtig kanon film, og at jeg ikke så sjældent fik et grin eller smil på. Jeg er solgt. :)
~ Mifan
Gravatar

#15 filmz-2pac-54 17 år siden

det ser ud som om det var en god film og pingvinden er også søde og de ser ægte ud.
Gravatar

#16 filmz-2pac-54 17 år siden

det ser ud som om det var en god film og pingvinen er også søde og de ser ægte ud.
Gravatar

#17 filmz-Narniabæver 17 år siden

Jeg er lige kommet hjem Lido Teatret i Vejle hvor jeg har set Happy Feet for anden gang.
Chip: Rescue Rangers, away!

Skriv ny kommentar: