“Happy Feet” er dog fortsat en velfortalt og underholdende film, komplet med iørefaldende numre. Synet af dansende og syngende pingviner er uimodståeligt, og historien har den eventyrlige uskyldighed som animationsfilm ofte mangler. Når den kække Mumle stepper henover issletterne, får man nemt lidt dansetrang i de glade fødder.
#11 filmz-tagmusen 17 år siden
#12 filmz-Aras 17 år siden
Jeg er dog enig i anmeldelsen af filmen: til sidst begynder det at trække lidt ud, hvilket er lidt ærgerligt.
Alt i alt en sød og sjov "familiefilm"!
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#13 nerdalmighty 17 år siden
Jeg synes det var en ganske spændende film, med en temmeligt overraskende slutning som bestemt skiller sig ud fra de mange andre "happily ever after" animations film lavet de sidste par år.
Jeg vil dog nok ikke mene at det er børnefilm, til det er både historie og humor nok for sort og "voksen".
#14 filmz-Mifan 17 år siden
Enig, 100%. Fuck den var flot.
Jeg har det helt fint med, at man har et budskab med filmen, og det lige klemmes ud tilsidst. Det rører ikke ved, at jeg synes det var en rigtig kanon film, og at jeg ikke så sjældent fik et grin eller smil på. Jeg er solgt. :)
#15 filmz-2pac-54 17 år siden
#16 filmz-2pac-54 17 år siden
#17 filmz-Narniabæver 17 år siden