Aksel Hennie, som tidligere har imponeret i den norske modstandsfilm “Frihedskæmperen Max Manus”, håndterer også glimrende hovedrollen her, og selvom Roger grundlæggende er lidt af en selvfed skid, formår Hennie at vække empati for figuren. Nikolaj Coster-Waldau er ligeledes god som hans modstander, og selvom den sidste akt ikke lever helt op til de foregående, så er man alligevel godt revet med.

Ja vist, det er vrøvl i lange baner, der bliver præsenteret i “Headhunterne”, men det kan rask væk bæres overs med, eftersom det hele nu er så absurd underholdende.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-loke76 12 år siden

Tror det bliver til en tur i biffen og se denne her.
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.
Gravatar

#2 Hr. Nielsen 12 år siden

Der kan man sgu bare se. Jeg kendte ikke noget til historien, men havde troet at det var en sådan lidt seriøs thriller med lidt actionhalløj kastet ind for underholdningens skyld. Jeg havde slet ikke fanget at der var noget Coen's skævt over hele affæren. Om det er godt eller skidt ved jeg ikke. Det må vise sig, når jeg ser den på fredag. Anmeldelsen giver mig dog forventninger i en lidt anden retning end jeg havde troet.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#3 Hr. Nielsen 12 år siden

Efter at have set filmen må jeg sige at Benway rammer helt og holdent plet om hvordan jeg også så filmen og hvad jeg fik ud af den.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#4 lagoni 12 år siden

Jeg tror ikke jeg forstod filmen. Dem jeg så den med snakkede om den var sjov, men jeg kunne slet ikke se det, så jeg spørger nu her: prøver den at være sej eller sjov - eller begge dele? Fx scenen med bukseskyderiet, den virkede som et forsøg på lidt Tarantino, men virkede for mig bare plat.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: