Har man den tidligere dvd-udgivelse af “Heat”, kan det diskuteres om det er værd at udskifte den med den nye version, da forskellen reelt ligger i det ekstramateriale som er blevet tilføjet den nye version. Har man ikke filmen, er der dog ingen tvivl om, at det er denne af de to man skal anskaffe sig. Så selvom udgivelsen måske ikke er et rent knockout, er det takket være den fremragende film alligevel på sin plads at citere Pacino fra “En duft af kvinde”: ”HU-AH!”

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 jessup 19 år siden

Det er utroligt at man kunne lave så gode film helt tilbage i 1995 - klart den bedste "gamle" film der er lavet.
This is just until June
Gravatar

#12 ks 19 år siden

Helt tilbage i 1995? Det er altså ikke mere end ti år siden, at det kan forbløffe dig, at man også kunne lave gode den film dengang er jeg mildt sagt rystet over.
Gravatar

#13 filmz-Bruce 19 år siden

#11 Go' joke :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#14 jessup 19 år siden

# 13 - Jeg gør hvad jeg kan
This is just until June
Gravatar

#15 Kram 19 år siden

Heat er en RIGTIG fed klassiker med absolut solidt skuespil af Al Pacino & Robert De Niro - en absolut fantastisk fed duo!

Skal ses på en storskærm! Og absolut ejes på DVD.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#16 filmz-TomViolence 18 år siden

#5 - Det har Blockbuster også gjort.. Det er da set smart nok.. Ligesom da Before Sunset kom ud, satte de også den gamle Before Sunrise til premierer (eller er det omvendt?)..
I'm out
Gravatar

#17 filmz-johnkimble 18 år siden

Ja, må også lige smide en comment, Heat er klart blandt en af de bedste 5 film nogensinde. Som sagt, så er mødet mellem Pacino og De Niro utroligt cool.
Gravatar

#18 elwood 18 år siden

The Shootout, man The Shootout, det er nok så fedt lavet hele måden det er sat op på og filmes, går op i en højer enhed.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#19 filmz-staminate 18 år siden

Har altid været min blandt mine topfavoritter. Filmmusikken - især Terje Rypdals bidrag - er bare så flot!
Gravatar

#20 filmz-N!elsen 18 år siden

Den er såååå fed. Kan bare ikke finde et sted at købe den, på DVD. :( 6/6

Skriv ny kommentar: