Man har valgt at holde mængden af computereffekter på et minimum, og i stedet lave filmen hovedsagligt ved hjælp af rigtige optagelser. Det er temmelig heldigt eftersom de få computereffekter der er i filmen ser ret skidte ud.

Humoren i filmen er for det meste beregnet til de mindre børn der vil synes det er skægt når Herbie sprutter røg i hovedet på skurken. Der er dog elementer som de voksne tilskuere burde kunne grine med af, selvom der er et par ting jeg undrede mig lidt over var sluppet gennem Disneys egen censur. I en scene får Herbie øje på en lille fræk gul folkevogn, og som reaktion rejser hans antenne sig. Okay, nogen gange er en cigar bare en cigar men alligevel…

Som helhed er “Herbie: For fuld udblæsning!” harmeløst fjollet, og den burde kunne samle både børnene, og deres voksne ledsagere så længe den står på. Det bliver under alle omstændigheder næppe denne film, der for alvor sender Herbie på bilkirkegården.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-gatnuk 18 år siden

Nu sad jeg den anden dag og græd over synkronisering i tyskland.. vil lige flæbe lidt mere her :)

kan dog forstå når gruppen primært vil være af en sådan alder at engelsk ikke er det de koncentrere sig mest om i skolen. Det fair nok, men låner den da bare på dvd når den kommer, og ser den på original sprog, længere er den jo ikke ;). Derfor er min holdning stadig at synkronisering er noget være fy ^^
Gravatar

#12 Lady Arwen 18 år siden

HELT enig hvad er det for noget pis at de synkronisere den film... Var de første herbie film egentlig ikke også for voksne??
Doctor Who <3
Gravatar

#13 chandler75 18 år siden

Nej, de første Herbie film var også for børn/unge.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#14 filmz-zeK 18 år siden

Den er sku en okay film, jeg har aldrig set de gamle men synes den er plat og MEGET overdrevet i længden!!
Well, film er altid godt .. på den ene eller anden måde :D!
Gravatar

#15 filmz-Erlingur666 16 år siden

den er en kedlig, Herbie er død og det her bare en kopi af ham en dum idiotisk kopi. 1 stjerne af skes mulige ringe film.

Skriv ny kommentar: