Man har valgt at holde mængden af computereffekter på et minimum, og i stedet lave filmen hovedsagligt ved hjælp af rigtige optagelser. Det er temmelig heldigt eftersom de få computereffekter der er i filmen ser ret skidte ud.

Humoren i filmen er for det meste beregnet til de mindre børn der vil synes det er skægt når Herbie sprutter røg i hovedet på skurken. Der er dog elementer som de voksne tilskuere burde kunne grine med af, selvom der er et par ting jeg undrede mig lidt over var sluppet gennem Disneys egen censur. I en scene får Herbie øje på en lille fræk gul folkevogn, og som reaktion rejser hans antenne sig. Okay, nogen gange er en cigar bare en cigar men alligevel…

Som helhed er “Herbie: For fuld udblæsning!” harmeløst fjollet, og den burde kunne samle både børnene, og deres voksne ledsagere så længe den står på. Det bliver under alle omstændigheder næppe denne film, der for alvor sender Herbie på bilkirkegården.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-thomas _h 18 år siden

er brysterne så små, som Disney har lovet os? hehe... ser sådan ud på billederne ;)
Gravatar

#2 chuck 18 år siden

Damn, jeg var sikker på, at Herbie ville få 1/6, men nu kan den måske komme på måskelisten, måske!
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#3 elwood 18 år siden

skal måske ind og se den for free, med min faste bio-ven, som tilfældigvis er folkevognfreak også, han har en folkevognsbus, og de har fået billeter til filmen hele folkevogns-klubben.

De er ved at finde ud af om de kan få lov at holde med folkevogne foran biografen, men dem fra biocity er lidt sløve til at reagere siger min ven, så de ved ikke noget hel præcis endnu.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 filmz-thomas _h 18 år siden

#3 jamen det var da vældigt uinteressant, det du fortæller der hehe... sorry ;-)
Gravatar

#5 e-male 18 år siden

"de få computereffekter der er i filmen ser ret skidte ud."

Jeg går udfra det også inkluderer de computereffekter, hvor Lohans bryster er blevet formindsket. ;)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#6 elwood 18 år siden

#4 hehe lige over 8-)

Ps. du har sat et U for meget ind hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 evermind 18 år siden

De burde have oversat Herbie: Fully Loaded til Herbie: Æskestiv... :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8 davenport 18 år siden

Jeg havde nu håbet på en anmeldermæssig nedsabling af denne ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9 filmz-ataris 18 år siden

#2 - Sad lige og tænkte det samme. Jeg nægter dog regardless at se filmen :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#10 filmz-liza8305 18 år siden

[i] sød film..hehe[i]

Skriv ny kommentar: