Man har valgt at holde mængden af computereffekter på et minimum, og i stedet lave filmen hovedsagligt ved hjælp af rigtige optagelser. Det er temmelig heldigt eftersom de få computereffekter der er i filmen ser ret skidte ud.
Humoren i filmen er for det meste beregnet til de mindre børn der vil synes det er skægt når Herbie sprutter røg i hovedet på skurken. Der er dog elementer som de voksne tilskuere burde kunne grine med af, selvom der er et par ting jeg undrede mig lidt over var sluppet gennem Disneys egen censur. I en scene får Herbie øje på en lille fræk gul folkevogn, og som reaktion rejser hans antenne sig. Okay, nogen gange er en cigar bare en cigar men alligevel…
Som helhed er “Herbie: For fuld udblæsning!” harmeløst fjollet, og den burde kunne samle både børnene, og deres voksne ledsagere så længe den står på. Det bliver under alle omstændigheder næppe denne film, der for alvor sender Herbie på bilkirkegården.
#1 filmz-thomas _h 19 år siden
#2 chuck 19 år siden
#3 elwood 19 år siden
De er ved at finde ud af om de kan få lov at holde med folkevogne foran biografen, men dem fra biocity er lidt sløve til at reagere siger min ven, så de ved ikke noget hel præcis endnu.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 filmz-thomas _h 19 år siden
#5 e-male 19 år siden
Jeg går udfra det også inkluderer de computereffekter, hvor Lohans bryster er blevet formindsket. ;)
#6 elwood 19 år siden
Ps. du har sat et U for meget ind hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 evermind 19 år siden
#8 davenport 19 år siden
#9 filmz-ataris 19 år siden
#10 filmz-liza8305 19 år siden