Fordi “Hide and Seek” er så forudsigelig, går gyset fløjten, og resultatet er en kedelig film, som næsten udelukkende er gearet mod den afsluttende kovending. John Polson forsøger konstant at manøvrere uden om de mange plotpunkter, som truer med at afsløre hans svage historie, og det medfører at filmen virker enormt konstrueret. Der er simpelthen mere regnestykke end gyserfilm over den. Og det er en skam, for med så gode skuespillere som Robert De Niro og Dakota Fanning på rollelisten, har der uden tvivl været grundlag for at skabe en både troværdig og effektiv gyserfilm.
#1 Hal60 19 år siden
Kunne have været meget bedre...
#2 filmz-Proximus 19 år siden
Jeg er spændt på at se Dakota Fannings udvikling over de næste par år. Hun klarede det rigtig godt i "Man on Fire", og udfra anmeldelsen har hun også klaret denne film godt. Hun bliver helt klart en børneskuespiller der skal holdes øje med.
#3 Outbound Sith 19 år siden
Fox Mulder
#4 JannikAnd 19 år siden
Nej, jeg er enig. Desuden synes jeg, hun er totalt overvurderet på dette site. Jeg synes altid, hun castes i roller, hvor hun bare skal være hysterisk og irriterende, og det er sgu for nemt.
#5 Outbound Sith 19 år siden
Lidt ligesom Haley Joel Osmond i "Den 6. Sans".
Fox Mulder
#6 Nikmi 19 år siden
#7 JannikAnd 19 år siden
Har ikke set "Hide and Seek", men hvis det er rigtig, hvad du siger mht hendes skuespil, så går det da i den rette retning.
#8 ks 19 år siden
Mht. til filmen, så er jeg noget ærgelig over de dårlige anmeldelser her, og andre steder for den sags skyld. Selve plottet lyder ellers foruligende og interessant, men der er åbenbart gået noget helt galt. Ellers en film jeg havde glædet mig meget til.
#9 filmz-Angel Eyes 19 år siden
#10 rasser 19 år siden
Det hedder "red herring". :)
Nu når folk generelt er så gode til at rette hinandens småfejl. :)