Der er formentlig intet, undertegnede kan sige, der vil forhindre fans af “High School Musical”-serien i at erhverve føljetonens tredje del på trods af alle dens nagende skavanker. De fans kan glæde sig over, at denne Blu-ray indeholder en hel del ekstramateriale, et strålende transfer og et glimrende lydspor.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 BN 15 år siden

Jeg tog dem faktisk alle sammen i ét langt huk :-) Knap 6 timer, og det var dæleme hårdt!


Det må da give insulin-chok!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#12 The Insider 15 år siden

Nærmere adskillige dages ubehagelige mareridt, som forårsagede mange svedindsmurte dyner!
War. War never changes.
Gravatar

#13 Kruse 15 år siden

#12: Det kan måske være at du nu går rundt i hverdagen, og af uransagelige grunde bryder ud i sang? Jeg har hørt at det er en af bivirkningerne af High School Musical.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#14 The Insider 15 år siden

Bestemt! Jeg er slet ikke holdt op med at synge endnu. Nu er spørgsmålet kun, hvilket nummer fra hvilken af HSM-filmene, som jeg skal synge til næste omgang X-Faktor.
War. War never changes.
Gravatar

#15 elwood 15 år siden

Kan du ikke starte med en youtube video med dig, som vi så skamløs kan poste rundt omkring 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16 The Insider 15 år siden

Of course! Jeg venter lige til næste gang, jeg skal lave et interview, så vi lige kan få en celebrity sing-along cameo.
War. War never changes.
Gravatar

#17 elwood 15 år siden

Ohh ja ser frem til dit interview med Zac Effron.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18 database 15 år siden

Btw tjek lige det her klip med Bruce Willis i Letterman. Her snakker han om High School Musical 3 og hans egen medvirken i filmen :)

Skriv ny kommentar: