Trods sit ganske stereotype oplæg viser genindspilningen af “The Hills Have Eyes” sig alligevel at have mere at byde på. Således bør filmen roses for sine underholdende kvaliteter, sit til tider ganske udmærkede skuespil og de finurlige krøller i manuskriptet. Både lyd, billede og mise en scéne virker både gennemtænkt og gennemarbejdet, hvilket kun alt for sjældent kan siges om film inden for denne genre. Enkelte bagateller skurrer dog lidt, om end de ikke påvirker et fortrinligt helhedsindtryk.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 keitel 17 år siden

Denne film er ikke mindre end et mester stykke,en af de mest brutale film jeg nogensinde har set, kanon kamara føring, masser af blod, knald på fra start til slut. Allerede en klassiker i Splatter sammenhæng, og 10 gange bedre end den oprindelige film.
5/6
Gravatar

#2 jessup 17 år siden

En en mere en ok genindspilning - tager et skift i historien fra originalen som klæder den gevaldigt meget.
This is just until June
Gravatar

#3 hey now 17 år siden

Virkelig en klasse gyser/splatter. Er enig med anmelderen, den nævnte voldtægtsscene er utrolig klam og frastødende, fy for...!
Godspeed into the Mainstream
Gravatar

#4 mimic 17 år siden

Udemærket underholdning, men nogle af de skuespillere som spillede de psycho mutanter havde man set før i andre komiske roller, så dem havde jeg det desværre lidt svært ved at tage seriøst, i sådan noget ska de caste ukendte. Oh well just my 2 cents :)
Gravatar

#5 stoffer 17 år siden

Hvad er der unrated ved den? Synes stort set alle film får det pradikat når de kommer på dvd...
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#7 gladiator 17 år siden

kanon underholdende splatter film!

er enig i at voldtægtsscenen er klam, troede virkelig aldrig hollywood ville lave sådan noget! MEGET frastødende!

det eneste minus er slutningen! Er virkelig træt af sådanne slutninger efterhånden!
Gravatar

#8 Bardoboy 17 år siden

Jeg synes det er en fantastisk film, blev pænt skræmt nogle gange, og historien er meget barsk.

men ikke enig om voldtægtscenen, bemærkede slet ikke den var i gang. Hvis i skal se en voldtægtscene jeg synes var klam skal i se afsporet.
Gravatar

#9 filmz-michael_l 17 år siden

Enig i, at filmen er rigtig god. På trods af de generelt rimelig gode anmeldelser forventede jeg en af de sædvanlige ligegyldige genindspilninger, men jeg tog fejl. Denne film ligger lagt over gennemsnittet for genren. Atmosfæren er uhyggelig og den er makaber, brutal og blodig. Der er ingen kære mor her og fraværet af Hollywood varmer! Kan klart anbefales til folk, der kan lide genren.
Gravatar

#10 Bobby Singer 17 år siden

Er det bare mig eller mangler kommentarsporet med instrutøren Alexandre Aja, produceren Marianne Maddalena og screenplay forfatteren Gregory Levasseur, også på jeres dvd´er, selvom der står at det skulle være der.
Idjit

Skriv ny kommentar: