Desværre må vi altså vente lidt længere på filmhistoriens første virkelig succesrige computerspilfilmatisering. “Hitman” er en uoriginal, sjælløs og rodet affære, som ganske vist er visuelt ambitiøs og i besiddelse af et par ganske velkoreograferede actionsekvenser, men som ikke har én karakter, man gider holde af, eller én skuespillerpræstation, man gider mindes. Dvd’ens transfer skuffer, især når man tager filmens spæde alder i betragtning, men Dolby Digital 5.1-lydsporet er derimod fornemt. Ligesom filmen er ekstramaterialet dog heller ikke værd at råbe hurra for, så medmindre man er fan af filmen, bør man i stedet give sig i kast med en af de utallige overlegne genrefilm, som “Hitman” glædeligt tyvstjæler fra.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 mimic 16 år siden

Der jeg så ik helt enig, synes den var meget mere underholdende end Die Hard 4. Hitman er en 4 ud af 6 fra mig, var pænt underholdt og er også stor fan af spillene, men derfor behøver filmen jo ik være fuldstændig som spillet til punkt og prikke :)

Gravatar

#12 icetea 16 år siden

Og forresten synes jeg Olyphant passer nærmest perfekt ind i rollen. :)
Gravatar

#13 mar16 16 år siden

12#
... ... vi har meget forskellige meningero_0
Gravatar

#14 filmz-Is 16 år siden

Personligt synes jeg at Hitman er en fin action-film der er underholdende, men desværre også har mange huller. 3,5/6

#12
Synes faktisk også at Timothy Olyphant masser til rollen. Han er faktisk en god skuespiller. Han er fx skide god i "The Girl Next Door" og synes også at han er god som skurk i "Die Hard 4.0"
Gravatar

#15 filmz-mrhands 16 år siden

En middelmådig film. Denne scene er dog spillene tro.
Gravatar

#16 icetea 16 år siden

#13 Ja det må man nok sige :)

#14 Jep :D fik også øjnene op for ham i DH4
Gravatar

#17 filmz-mcclane 16 år siden

hitman filmen er bare rigtig fed synes jeg ...
Gravatar

#18 rasmusv 16 år siden

#14/16 nejnej i fik da øjnene op for ham i Deadwood. Der viser han helt klart mister bad motherfucker ansigtet der har selvskrevet ham til rollen som hitman. Desværre fejler han her og filmen ligeså.
Gravatar

#19 icetea 16 år siden

#18 Har ikke set Deadwood endnu :P
Gravatar

#20 filmz-Dancing-queen 16 år siden

Jeg vil give #1 ret, han har noget af et baby face, men synes nu at den er fed nok og han spiller rollen godt nok når man kommer lidt ind i filmen
There is no such thing as a happy ending, the story just isn't finished.

Skriv ny kommentar: