Det er noget af en bedrift at få “Hitman” fra 2007 til at se godt ud, men som jeg husker det, havde den i det mindste noget ’amerikanere leger euro-crazy' over sig med polsk techno og danskere, der spiller russere. Den nye er helt blottet for den humor og campy stil, som spillet vandt ved. Dens introduktion er rodet, dens midte uinteressant og dens slutning bøvet. Udklasseret på alle parametre af et spil fra år 2000. Fra Danmark. Vi er gode, er vi!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 coftkohl 8 år siden

Har ikke på noget tidspunkt haft noget ønkse om at se denne film og denne samt alle de Youtube anmeldelser jeg har set (Jeremy Jahns, Schmoesknow & Chris Stuckmann), gør at jeg aldrig vil se denne film, godt med en advarsel til dem der skulle have lysten til at se denne "film".
Gravatar

#2 Stetso-G 8 år siden

"Med en controller i hånden er det acceptabelt, at hovedpersonen har mindre empati end Inger Støjberg" = Guld!
Gravatar

#3 Geekalot 8 år siden

Mon den klare sig bedre en Fantastiske 4 ? hehe
Gravatar

#4 Star Trek fever 8 år siden

Ville kunne tages seriøst, specielt fordi Hitman var jammerligt.

Men så skinner anmelderens politiske overbevisning igennem. Og det er da sørgeligt igen igen
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#5 De4_Kia 8 år siden

For en gang skyld er jeg 100% sikker på, at en anmeldelse rammer plet på en film, som jeg ikke engang har set endnu.

Alene traileren viser klart og tydeligt hvor dårlig filmen den er, og at Hollywood endnu engang, ikke har forstået konceptet bag Hitman. Typisk Hollywood, at alt skal springe i luften omkring Agent 47, og at han mere ligner en psykopat med en pistol i hver hånd, end den legendariske legemorder Agent 47. Som er kendt for at kunne snige sig ind det mest topsikrede sted, dræbe sit mål og slippe ubemærket ud igen.

Det er konceptet bag Hitman Agent 47, og sådan burde filmen også være. Den der nervepirrende oplevelse, som man får som spiller når man er LIGE VED at blive opdaget. Ja tak giv mig en film med det. Nu har de forsøgt 2 gange, uden held, lad os håbe 3 gang er lykkens gang (hvis den kommer)
Gravatar

#6 moulder666 8 år siden

Det eneste positive ved den første var, at der hist og her var enkelte nik til computerspillet - 3rd person vinklen der blev brugt med god effekt et par gange og et par enkelte indforståede hints til dem, der kendte historien - men det lyder i allerhøjeste grad som om, at dette er en efterfølger når de er værst - uden respekt for oplægget, uden nogen pointe eller agenda andet end "lad os nu få nogle eksplosioner".

Fornuftig anmeldelse - tak.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Skriv ny kommentar: